PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy możecie podzielić się swoimi doświadczeniami w pracy ankietera?

  • 1. Data: 2003-05-16 14:30:38
    Temat: Czy możecie podzielić się swoimi doświadczeniami w pracy ankietera?
    Od: b...@o...pl

    Podjęłam się pracy jako ankieter w jednej z większych firm zajmujących się
    badaniem opinii. Reakcje respondentów na wielkość, szczegółowość i objętość
    ankiet, oraz niechęć do udzielania odpowiedzi budzą moje wątpliwości co do
    sensu tego typu pracy. Czy ktoś miał podobne wątpliwości.

  • 2. Data: 2003-05-16 14:43:23
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > sensu tego typu pracy. Czy ktoś miał podobne wątpliwości.

    A wszystko przez to ze ludzie cenia sobie prywatnosc, bo to jest cenny
    towar w dzisiejszych czasach.

  • 3. Data: 2003-05-16 18:10:56
    Od: "zeus" <b...@i...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ankiet, oraz niechęć do udzielania odpowiedzi budzą moje wątpliwości co do
    > sensu tego typu pracy. Czy ktoś miał podobne wątpliwości.

    W dzisiejszych czasach kazdy wyznaje regule "czas to pieniadz" i zamiast
    siedziec i odpowiadac na szczegolowe pytania nie zarabiajac przy tym marnego
    grosza...woli albo odpoczac po ciezkiej pracy...albo isc jej szukac :-/

    zeus

  • 4. Data: 2003-05-16 20:14:57
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

> [...]
    > ankiet, oraz niechęć do udzielania odpowiedzi budzą moje wątpliwości co do
    > sensu tego typu pracy. Czy ktoś miał podobne wątpliwości.

    Ja natomiast zacząłem wątpić w sens jakichkolwiek badań ankietowych
    przyglądając się jak to ludzie odpowiadają, jak ludzie te ankiety wypełniają
    (często zatrudnia się do tego naprawdę nieodpowiedzialne osoby) oraz to jak
    niektórzy je analizują... Jakbym był szefem jakiejś firmy, to chyba bym się
    mocno zastanowił zanim zdecydowałbym się na zlecenie badań jakiejś firmie
    badawczej :)

  • 5. Data: 2003-05-16 21:25:40
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    b...@o...pl writes:

> [...]
    > ankiet, oraz niechęć do udzielania odpowiedzi budzą moje wątpliwości co do
    > sensu tego typu pracy. Czy ktoś miał podobne wątpliwości.

    a prxzeszlas przynajmniej jakis podstawowy kurs dotyczacy tego, jak te
    ankiety realizowac?

    ja pracowalam kiedys przy wyborach jako ankieter i zaczeto z nami
    wlasnie od dwoch takich 3 godzinnych szkolen. wyjasniono miedzy
    innymi, jak sobie radzic z takimi problemami.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net