PracaGrupypl.praca.dyskusje › Gdzie jeszcze zapukac?

  • 11. Data: 2003-05-18 18:57:25
    Temat: Re: Gdzie jeszcze zapukac?
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    PiotrG <p...@s...com.pl> zapodał(-a):
> [...]
    > zostac nauczycielem (tzn. nie tyle skonczyc studia, ile znalezc po nich
    > stabilna prace w szkole). Poslem mozna byc nawet bez studiow (prezydentem
    > tez ;-), nauczyciel bez ukonczonych studiow pedagogicznych leci z roboty
    > - jak nie teraz, to po wejsciu do UE. Moja zona skonczyla kiedys studium
    > pedagogiczne - to wystarczalo. Teraz, po kilkunastu latach musi robic
    > studia pedagogiczne (oczywiscie platne), bo pojecie "studium
    > nauczycielskiego" zniklo i przestalo cokolwiek oznaczac.
    > Mysle, ze jednak duzo latwiej jest zostac kopaczem rowow - to chyba jest w

    Z innej beczki...
    Nie chce rozpoczynać dodaktowej dyskusji, ale ogólnie to jest coś
    potwornego, że tak poważny zawód, jak nauczyciel jest w polsce tak opłacany...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 12. Data: 2003-05-19 09:05:30
    Od: b...@a...pl

    > Witam!
    > Ano rowniez zrobilem sobie kilka papierkow i nei moge sie odnalezc.  MGR:
    > Pedagogika Ogolna, Licencjat: Resocjalizacja. Domyslnie mialem pracowac w
    > Zakladzie Karnym jako wychowawca  - ale czasy sie zmienily i panstwowe
    > posady sa dla ludzi z ulicy nieosiagalne - obcykalem wszystko w okolicy,
    > nawet w Policji mnie nie chca ;**(
    >
    > Moze po szkolach sie rozejrzec? mam mieszane uczucia - jak sie ksztaltuja
    > obecnie  pensje mlodych nauczycieli, pedagogow?

> [...]

    Zostało ci jeszcze parę miejsc: Pogotowie Opiekuńcze, MOPSy i niektóre Domy
    Dziecka (tam raczej jest "socjalna").

    Baba Jaga

  • 13. Data: 2003-05-19 21:13:23
    Od: "Kajub" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wcale_nie" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Moze po szkolach sie rozejrzec? mam mieszane uczucia - jak sie ksztaltuja
    > obecnie pensje mlodych nauczycieli, pedagogow?

    A może - Miejskie Ośrodki Pomocy Społecznej ( tzw. MOPS -y ). Moja
    koleżanka pracuje w takim właśnie i swego czasu dokształcała się z
    resocjalizacji.

  • 14. Data: 2003-05-19 22:39:03
    Od: "domańczak" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "wcale_nie" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    - jak sie ksztaltuja
    > obecnie pensje mlodych nauczycieli, pedagogow?

    Nie wiem, na ile mam aktualne dane:
    926 brutto - magister bez przygotowania pedagogicznego na stazu (czyli
    pierwszy rok w szkole)
    1078 brutto- magister z przygotowaniem na stazu
    Pózniej jest juz lepiej:
    1278 brutto magister (oczywiscie z przygotowaniem) na kontrakcie
    No i stopniowo coraz lepiej ;-)
    Pozdrawiam
    Ania

  • 15. Data: 2003-05-20 09:42:49
    Od: "wcale_nie" <m...@g...pl>

    domańczak wrote:
> [...]
    > Pózniej jest juz lepiej:
    > 1278 brutto magister (oczywiscie z przygotowaniem) na kontrakcie

    Dziekuje pieknie wszystkim za informacje i sugestie

    --
    pozdrawiam
    wcale_nie