PracaGrupyalt.pl.praca.oferowana › Gdańsk => Microsoft Dynamics AX Developer <=

  • 1. Data: 2019-06-14 11:00:03
    Temat: Gdańsk => Microsoft Dynamics AX Developer <=
    Od: TeamQuest Sp. z o.o. <n...@T...PL>

    Dla naszego Klienta, firmy specjalizującej się w transformacji
    cyfrowej, a w szczególności implementująca rozwiązanie
    Microsoft Dynamics 365, dzięki czemu od kilkunastu lat buduje
    pozycję lidera na Polskim rynku, co potwierdza 98% zadowolonych
    klientów.
    Microsoft Dynamics 365 to ultranowoczesny system oferujący np. ERP
    (Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa), którego podstawą
    funkcjonowania jest integracja oraz optymalizacja procesów
    wszystkich obszarów działalności firmy od finansów, przez HR
    aż po logistykę oraz produkcję. Rozwiązanie to zapewnia
    elastyczne oraz jednolite podejście do procesów planowania i
    harmonogramowania produkcji oraz ma szczególne znaczenie, gdy
    czas realizacji zamówienia jest dłuższy niż czas oczekiwania
    przez nabywców.
    W ramach działań firmy świadczone jest również rozwiązanie dla
    obsługi magazynów wysokiego składowania. Rozwiązanie to
    pozwala na sprawną i zintegrowaną obsługę firm także
    wielooddziałowych w zakresie przyjęcia, wydania, inwentaryzacji,
    przeładunku oraz wykorzystania przestrzeni magazynowej i
    łańcucha dostaw. Rozwiązanie to umożliwia też usprawnienie
    kontaktu z klientami oraz optymalizacja czasu pracy pracowników
    jak też zaawansowane analizy biznesowe w chmurze. Dzięki
    narzędziu Power BI analizowanie danych jest szybsze, wydajniejsze
    oraz bardziej zrozumiałe. Obecnie poszukujemy osoby na
    stanowisko:

    *****
    ***** Microsoft Dynamics AX Developer
    *****

    ***** Zakres obowiązków:

    * Implementacja rozszerzeń na środowisku produkcyjnym Klienta
    * Praca w zakresie integracji systemu Ms Dynamics z systemami
    zewnętrznymi
    * Współpraca z konsultantem obszarowym (finanse lub logistyka) w
    zakresie tworzenia rozszerzeń do systemu Microsoft Dynamics AX w
    wersjach 2009, 2012, Dynamics 365 for Finance and Operations
    * Wsparcie w administracji systemem u Klienta

    ***** Nasze super wymagania:

    * Co najmniej 3-letnie doświadczenie w programowaniu w języku X++,
    C#
    * Doświadczenie w tworzeniu raportów w SSRS
    * Znajomość narzędzi integracyjnych AIF
    * Doświadczenie w administracji systemem Ms Dynamics AX oraz bazach
    danych Ms SQL
    * Komunikatywna znajomość języka angielskiego

    ***** Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:

    * Znajomość narzędzi programistycznych i integracyjnych w
    najnowszej wersji systemu Dynamics 365 for Finance and Operations

    ***** Oferujemy:

    * Zatrudnienie w oparciu o umowę B2B, możliwe zatrudnienie w oparciu
    o umowę o pracę
    * Atrakcyjne wynagrodzenie
    * Możliwości rozwoju
    * Uczestnictwo w wielu ciekawych projektach
    * Po okresie próbnym możliwa całkowita praca zdalna
    * Dofinansowanie rozwoju: studia podyplomowe, kursy językowe etc.

    Aplikuj tu / Send your CV:
    => => =>
    dium=cron&utm_campaign=1906
    => => =>