PracaGrupypl.praca.dyskusje › Galeria Kazimierz w Krakowie

  • 1. Data: 2005-01-28 16:51:47
    Temat: Galeria Kazimierz w Krakowie
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Może tutaj ktoś ma informację, w jaki sposób można starać się o pracę w
    administracji w GK??
    Wysłałam już 2 mejle na 2 różne adresy które podane są na ich stronie, z
    krótkim zapytaniem gdzie można wysyłać podanie i nic, zero odpowiedzi. :(

  • 2. Data: 2005-01-29 09:31:06
    Temat: Re: Galeria Kazimierz w Krakowie
    Od: "rc" <r...@v...pl>

    Wszystkie etaty juz obsadzone (bardzo mala administracja), a firma raczej
    malo solidna (siedze w branzy to iwem ;) - wiadomosc o obsadzeniu wszystkich
    etatow tez pewna

  • 3. Data: 2005-01-29 11:02:45
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Użytkownik "rc" <r...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Wszystkie etaty juz obsadzone (bardzo mala administracja), a firma raczej
    > malo solidna (siedze w branzy to iwem ;) - wiadomosc o obsadzeniu
    > wszystkich
    > etatow tez pewna

    A no to czad.... Czyli rozumiem, że sami znajomi znajomych pracują, skoro
    wszystko już obsadzone?

  • 4. Data: 2005-01-29 11:19:08
    Od: "rc" <r...@v...pl>

    A tego to ja nie powiedziałem - normalne rekrutacje były

  • 5. Data: 2005-01-29 15:50:52
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    .
    >A tego to ja nie powiedziałem - normalne rekrutacje były

    To w taki razie możesz mi tylko naświetlić sytuacje kiedy były? I ew. gdzie
    je ogłoszano? To już tak zupełnie z ciekawości, by ew. na przyszłość
    wiedzieć co znow zrobiłam nie tak.

    Bo ja składałam tam swoje podanie w pierwszych dniach stycznia, wydawało mi
    się że na 3 miesiące przed otwarciem Galerii (ba, nawet jej wybudowaniem) to
    wystarczający termin.... widać niestety się pomyliłam.

    Wszystko byłoby w porządku, gdyby choć raz ktoś z "góry" odpowiedział na mój
    mejl - wystarczyło by "Dziękuję za zainteresowanie ale rekrutacja została
    już zakończona". A tu nic, 3 różne adresy mejlowe i cisza. W oprzedniej
    pracy, dla mnie było nie do pomyślenia nie odpisać komuś na mejla, chociażby
    z najgłupszym pytanie. Zajmowało mi to 30 sekund. Uważałam że tego wymaga
    kultura zarówno moja jak i firmy którą reprezentuję. Niestety widać nie
    wiele firm ze mną się zgadza w tej kwestii. Trudno, takie życie :)