PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprzedarz materiału wraz z usłgą??

  • 1. Data: 2005-01-28 14:11:24
    Temat: sprzedarz materiału wraz z usłgą??
    Od: "Tomek" <d...@o...pl>

    Witam
    Chciałem sie dowiedzieć ja wygląda sprawa sprzedarzy materiału wraz usługą
    to znaczy np. przejeżdrza do mnie pan Schmit z Berlina i chce kupić u mnie
    drzwi wraz z montarzem. Czy jeżeli pojade tam je montować bedę robił to
    oficjalnie (legalnie) czy nie. Może ktoś ma doświadczenie i wie coś na ten
    temat i mi podpowie pozd. Tomek

  • 2. Data: 2005-01-28 18:32:48
    Temat: Re: sprzedarz materiału wraz z usłgą??
    Od: "toster" <t...@W...pl>

    "Tomek" <d...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > oficjalnie (legalnie) czy nie. Może ktoś ma doświadczenie i wie coś na ten

    Byle zapłacił. Sądząc po ortografii, reszta nie powinna mieć znaczenia.
    T.

  • 3. Data: 2005-01-28 21:22:56
    Od: "terrorysta" <t...@g...pl>

    Na fakturze za drzwi musisz napisac, ze cena zawiera montaz u klienta. Wtedy to
    bedzie "legal".
    t.