PracaGrupypl.praca.dyskusje › portfolio z dotychczasowym doświadczeniem, co to jest ?

  • 1. Data: 2005-01-28 14:53:25
    Temat: portfolio z dotychczasowym doświadczeniem, co to jest ?
    Od: "vorest" <v...@t...pl>

    Witam,

    Jak w temacie co mam umieścić w portfolio z dotychczasowym doświadczeniem?
    Jak to ma wyglądać? Może ma ktoś jakieś przykładowe?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-28 16:46:55
    Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl>

    vorest w news:FlsKd.20544$2e4.12006@news.chello.at napisał(a):

    > Jak w temacie co mam umieścić w portfolio z dotychczasowym
    > doświadczeniem? Jak to ma wyglądać? Może ma ktoś jakieś
    > przykładowe?

    Zależy co to ma być. Ogólnie portfolio to prezentacja tego czym się
    zajmujesz, co zrobiłeś. Jeśli chcesz przykładów wpisz w http://google.com
    słowo portfolio - otrzymasz tysiąc pięćset sto dziewięćset przykładów. Jeśli
    tworzysz strony - zamieść zrzuty ekranów serwisów jakie stworzyłeś, linki do
    nich. Jeśli jesteś grafikiem - trochę swoich prac. Fotografem - zdjęcia.

    pozdrawiam
    Greg

  • 3. Data: 2005-01-28 16:47:48
    Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl>

    vorest <v...@t...pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Jak w temacie co mam umieścić w portfolio z dotychczasowym doświadczeniem?
    > Jak to ma wyglądać? Może ma ktoś jakieś przykładowe?

    Jakbyś powiedziało, na jakie to ma być stanowisko, to byłoby trochę łatwiej -
    portfolia projektanta chlewików, copywritera, grafika i testera prezerwatyw
    mogą się nieco od siebie różnić.

    JoP

  • 4. Data: 2005-01-28 16:57:35
    Od: "vorest" <v...@t...pl>

    Użytkownik "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > łatwiej -
    > portfolia projektanta chlewików, copywritera, grafika i testera

    Sorry, zpomnialem dodac o jkaie stanowisko chodzi:p
    Chodzi o stanowisko Informatyka/HelpDesk
    Pierwsze co zrobilem to zaczolem od googli ale tam sa same portfolian
    grafikow, fotografow itp.
    Ogolnie wiem co to jest portfolio i gdybym byl graifikim albo fotografem
    to nie mial bym problemu ale nie mam pojecia co ja mam tam umiescic.

  • 5. Data: 2005-01-28 17:04:58
    Od: "MK" <@___http://tiny.pl/p8___>

> [...]
    > Ogolnie wiem co to jest portfolio i gdybym byl graifikim albo fotografem
    > to nie mial bym problemu ale nie mam pojecia co ja mam tam umiescic.

    jezeli to ogloszenie w ktorym jest napisane:
    "portfolio z dotychczasowym doświadczeniem"
    to wydaje mi sie, ze masz napisac co do tej pory wykonałeś, jakieś projekty,
    programy, naprawiales gdzies komputery itp.

  • 6. Data: 2005-01-28 17:14:27
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

    Użytkownik "MK" <@___http://tiny.pl/p8___> napisał w wiadomości

> [...]
    projekty,
    > programy, naprawiales gdzies komputery itp.

    Tak - jak sie zada portfolio na "nieartystyczne" stanowiska, to zwykle
    chodzi o obszerny i szczegolowy opis wykonanych jakichkolwiek prac
    zwiazanych ze stanowiskiem - standardowa CV ma byc krotka i wyliczac
    haslowo, jesli ktos sobie zyczy portfolio, to znaczy, ze chce dostac kilka
    czy kilkanascie stron z dokladna rozpiska doswiadczenia zawodowego.

    I.

  • 7. Data: 2005-01-28 18:27:34
    Od: "Artur R. Czechowski" <a...@h...pl>

    On 2005-01-28, vorest <v...@t...pl> wrote:
    > Sorry, zpomnialem dodac o jkaie stanowisko chodzi:p
    > Chodzi o stanowisko Informatyka/HelpDesk
    No to ja widzę tylko jedną możliwość: zmniejszone głowy co upierdliwszych
    luserów...

    Pozdrawiam
    Czesiu

    PS. Ciekawe, kiedy zaczną wymagać portfolio od sprzątaczek...
    --
    Documentation is like sex: When it is good, it is very, very, good.
    And when it is bad, it is better than nothing.

  • 8. Data: 2005-01-28 20:27:05
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur R. Czechowski" napisał w wiadomości
    > PS. Ciekawe, kiedy zaczną wymagać portfolio od sprzątaczek...

    He he, już widzę te teczki pełne zalaminowanych ścierek:))

    pzdr,
    Aga