PracaGrupypl.praca.dyskusje › GC w Niemczech

  • 1. Data: 2003-01-02 16:23:43
    Temat: GC w Niemczech
    Od: "Chris" <j...@o...pl>

    ile moge zarobic na reke jako informatyk w niemczech?
    jestem kawalerem, z 2-letnim doswiadczeniem, znam angielski.

    Dawid

  • 2. Data: 2003-01-02 17:13:38
    Temat: Re: GC w Niemczech
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > ile moge zarobic na reke jako informatyk w niemczech?
    > jestem kawalerem, z 2-letnim doswiadczeniem, znam angielski.
    >
    > Dawid

    no tos sprecyzowal :-)
    z takimi kwalifikacjami (kawaler ;-) nieduzo bo 50% zabiora Ci podatki
    zapraszam na strone z podpisu, poratuja Cie chlopaki jak zadasz pytanie na
    forum, nawet jedna ankieta byla o zarobkach GC w Niemczech.

    --
    pozdr.
    artur

    www.polonia-it.org