PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dodatkowa ?

  • 1. Data: 2003-01-02 12:52:55
    Temat: Praca dodatkowa ?
    Od: "gregory" <g...@t...pl>

    Witam,
    Chciałbym sie Was drodzy grupowicze poradzić w pewniej kwestii.
    A mianowicie moja żona mgr inż. biotechnologii (absolwent Pol. Łódzkiej) nie
    może znaleźć pracy, więc stwiedziłem, że może ja poszukam dodatkowej.
    Zastanawiam się czy jest sens, jeśli pracuję od poniedziaku do piątku w
    godzinach między 06:00 a 17:00 ? Czy mam możliwość znalezienia pracy poza
    tymi godzinami i w weekendy ?
    Pracuję w branży telekomunikacyjnej kilka lat i w tej branży raczej
    zacząłbym szukać dodatkowego zajęcia, wykształcenie też typowo
    telekomunikacyjne.
    Jak sądzicie czy są jakieś szanse ?

    pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2003.

    G.K