PracaGrupypl.praca.dyskusje › Prośba o poradę

  • 1. Data: 2003-01-02 11:20:18
    Temat: Prośba o poradę
    Od: "gregory" <g...@t...pl>

    Witam,
    Chciałbym sie Was drodzy grupowicze poradzić w pewniej kwestii.
    A mianowicie moja żona mgr inż. biotechnologii (absolwent Pol. Łódzkiej) nie
    może znaleźć pracy, więc stwiedziłem, że może ja poszukam dodatkowej.
    Zastanawiam się czy jest sens, jeśli pracuję od poniedziaku do piątku w
    godzinach między 06:00 a 17:00 ? Czy mam możliwość znalezienia pracy poza
    tymi godzinami i w weekendy ?
    Pracuję w branży telekomunikacyjnej kilka lat i w tej branży raczej
    zacząłbym szukać dodatkowego zajęcia, wykształcenie też typowo
    telekomunikacyjne.
    Jak sądzicie czy są jakieś szanse ?

    pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku 2003.

    G.K

  • 2. Data: 2003-01-02 16:23:34
    Temat: Re: Prośba o poradę
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > Jak sądzicie czy są jakieś szanse ?
    szanse to na pewno sa, tylko czy naprawde chcesz wogule nie widywac
    zony?
    bedziesz pracowal i spal a w weekend odsypial zaleglosci z tygodnia...
    wiec jesli tylko wiazecie jakos koniec z koncem, to lepiej jednak, zeby
    zona szukala dalej (chocby i dlugo) niz przyzwyczajala sie do tego,
    ze wlasciwie to jest calkiem samotna kobieta... [skutki nietrudne do
    przewidzenia - nikt nie lubi byc samotny].

    takie jest moje prywatne zdanie.

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-01-02 20:37:40
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "gregory" <g...@t...pl> writes:

> [...]
    > Pracuję w branży telekomunikacyjnej kilka lat i w tej branży raczej
    > zacząłbym szukać dodatkowego zajęcia, wykształcenie też typowo

    szanse to masz... tylko czy to ma sens? jak dlugo pociagniesz bez
    czasu dla siebie?
    praca na okraglo, w weekendy tez to dobra jest na ogol dla ludzi
    mlodych, co nie maja rodziny, a i tak nie na dluzsza mete raczej.

    moze lepiej pomoz zonie znalezc JEJ prace?

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 4. Data: 2003-01-02 22:24:24
    Od: w...@w...pl (WOJSAL)

    Szanowny(a) gregory napisal(a) Thu, 2 Jan 2003 12:20:18 +0100:
    >Chciałbym sie Was drodzy grupowicze poradzić w pewniej kwestii.
    >A mianowicie moja żona mgr inż. biotechnologii (absolwent Pol. Łódzkiej) nie
    >może znaleźć pracy, więc stwiedziłem, że może ja poszukam dodatkowej.

    Rozsadniej byloby by zona miala prace dodatkowa.
    Jesli ma problemy w swoim zawodzie, niech
    poszuka w innym.
    Dla Ciebie praca dodatkowa, bylaby mordega...

    WOJSAL (Wojciech Sałata)