PracaGrupypl.praca.dyskusje › GC - Monachium jak jest?

  • 11. Data: 2002-08-07 13:49:12
    Temat: Re: GC - Monachium jak jest?
    Od: "winetu" <P...@p...onet.pl>

    > A jak podobni, to nawet pracodawcy sie nie zorientuja :) Imiona te same :)

    A jakby się dało jeszcze żony oszukać to może w końcu byłyby zadowolone i
    przestały chodzić po knajpach ;-)))

  • 12. Data: 2002-08-07 13:53:05
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > No na miejscu nie mam, a z innych miast to wlasnie poznaje i wszyscy sa z
    > Monachium
    >
    > Pozdro,
    > Slawek

    o wypraszam sobie ;)

    pozdr.
    artur

  • 13. Data: 2002-08-07 13:56:30
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    > Jeżeli lubisz góry, narty (Austria), rower a jednoczeonie mieszkanie w
    dużym
    > mieocie, w którym jest sporo ciekawych firm IT to Monachium jest bez
    > konkurencji.
    > A poza tym M. ma dobrą komunikację i jest bezpieczne.

    Ehh, fajnie to wszystko brzmi :) Trzeba mi bylo szukac pracy w Monachium,
    ale jak bedzie okazja to do Was dolacze :)
    Bo tak jednak glupio zwolnic sie z pracy mowiac ze nudy tu w tym waszym
    miescie.

    Pozdrawiam,
    Slawek

  • 14. Data: 2002-08-07 14:00:41
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    "winetu" <P...@p...onet.pl> wrote in message

    > A jakby się dało jeszcze żony oszukać to może w końcu byłyby zadowolone i
    > przestały chodzić po knajpach ;-)))

    He he, ale moja nie chodzi , no i jest zadowolona :-) No i nie mow glosno o
    niezadowolonych zonach bo niektorzy tylko na to czekaja :)

  • 15. Data: 2002-08-07 14:03:44
    Od: "SJ" <s...@N...klub.chip.pl>

    "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm> wrote in message

    > o wypraszam sobie ;)

    A skad ?

    S.

  • 16. Data: 2002-08-07 14:11:55
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > A skad ?

    Norymberga :D

  • 17. Data: 2002-08-07 14:19:17
    Od: "Darek" <d...@p...gazeta.pl>

    > Norymberga :D

    Heh znalem goscia stamtad... Przyjezdzal co tydzien do Monachium z
    dziewczyna bo nie bylo co tam robic :P

    A tak ogolnie to Norymberaga b. mnie sie podobala... w koncu to jedna ze
    stolic Niemiec (obok Pragi i innych).

    Niektorzy tez nazywaja Monachium - Weltdorf i w sumie tez cos prawdy w tym
    jest. Dla mnie najwieksza zaleta Monachium to bliskosc gor, morza, jezior i
    innych panstw.

    D.

  • 18. Data: 2002-08-07 14:20:13
    Od: "kerberos" <kerberos(USUN)@poczta.fm>

    > Heh znalem goscia stamtad... Przyjezdzal co tydzien do Monachium z
    > dziewczyna bo nie bylo co tam robic :P

    Dla mnie ok, spokoj cisza, pachnie historia, choc nie zawsze chwalebna.

    > A tak ogolnie to Norymberaga b. mnie sie podobala... w koncu to jedna ze
    > stolic Niemiec (obok Pragi i innych).

    Ja to rozumiem ;)

    > Niektorzy tez nazywaja Monachium - Weltdorf i w sumie tez cos prawdy w tym
    > jest. Dla mnie najwieksza zaleta Monachium to bliskosc gor, morza, jezior
    > innych panstw.

    Hmm tez mam, Czechy, no i Polska niedaleko :D

    pozdr.
    artur

  • 19. Data: 2002-08-07 14:25:11
    Od: "Darek" <d...@p...gazeta.pl>

    > Hmm tez mam, Czechy, no i Polska niedaleko :D

    Przeciez zawsze jak jade do domu to przejezdzam kolo Ciebie :DD

    Fu..., przypomialo mi sie, w zimie siedzialem tam w korku 24 godziny :((

    D.

  • 20. Data: 2002-08-08 19:29:57
    Temat: Re: GC - Monachium jak jest? - tego nie wiem, ale
    Od: "Beny" <b...@p...gazeta.pl>

    "SJ" <s...@N...klub.chip.pl> wrote in message

    [big ciach]
    To ja dorzuce pare slow o "mojej" okolicy.

    Z zalet
    Czysto spokoj super klimat
    Warunki do turystyki rowerowo rolkowo pieszej zajebiste - jestem wciaz na
    etape zachwycania sie terenami od plaskiego do lekkich gorek
    W miescie co weekend sie cos dzieje jak nie przyjedzie Britnej :( to pojawi
    sie A-ha :), a dla lubiacych inaczej ostatnio gay parade - ja juz troche
    swiata nawykly ale mojej zonie kopara do ziemi opadla ;)
    Knajp i zycia towarzyskiego do oporu
    Dwa zoo jedno tradycyjne jedno z mozliwoscia pomacania zwierzakow
    Basenow, kortow, i stadnin ile sobie zyczycie, w zimie lodowisko tyz jest.
    Niedaleko do Francji 2,5H i jestem w Colmar (dla mnie wazne bo mam tam
    kumpla, jeszcze z czasow studenckich - taki francuski GC)
    itd.
    Ceny zycia porownywalne do cen z München, moze troche wyzsze :(. Ale
    wiekszosc miejscowosci maja przed nazwa Bad, czyli po naszymu Zdroj to tak
    jakbyscie mieszkali w Polanicy Zdroj, albo Ladku Zdroj itp. Tyle ze do
    centrum zycia macie jakies 15 minut kolejka podmiejska.

    Aha zapomnialem te wszystkie "wspanialosci" dostepne sa we Frankfurtcie/M i
    okolicach.

    Tyle ze slabo tu z kolegami GC - mam czasami wrazenie ze sam jestem.

    Pozdr.
    Beny