PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie a czas zarejestrowania sie w UP

  • 1. Data: 2002-08-07 10:40:42
    Temat: wypowiedzenie a czas zarejestrowania sie w UP
    Od: "cuba" <j...@p...onet.pl>

    Jesli 10.08 konczy mi sie okres wypowiedzenia (z winy pracodawcy), ile mam
    czasu aby zarejestrowac sie w urzedzie pracy, jest jakis okreslony czas ?
    losiu

  • 2. Data: 2002-08-07 10:59:06
    Temat: Re: wypowiedzenie a czas zarejestrowania sie w UP
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 7 Aug 2002 12:40:42 +0200, "cuba"
    <j...@p...onet.pl> zakodował:

    >Jesli 10.08 konczy mi sie okres wypowiedzenia (z winy pracodawcy), ile mam
    >czasu aby zarejestrowac sie w urzedzie pracy, jest jakis okreslony czas ?

    Tyle, żebyś w momencie rejestracji miał przepracowane 12 z 18
    ostatnich miesięcy. Czyli najpóźniej musisz się zarejestrować po 6
    miesiącach) jeżeli pracowałeś przez ostatnie 12 miesięcy).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2002-08-07 16:31:17