PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fwd: Re: Pozdrowienia :-)

  • 1. Data: 2004-05-24 21:55:32
    Temat: Fwd: Re: Pozdrowienia :-)
    Od: "k...@p...gazeta.pl" <k...@p...gazeta.pl>

    znalazlem na grupie o nowej zelandii.
    Troche inaczej niz w naszym kodeksie pracy :)

    ---- Treść oryginalnej wiadomości z grupy dyskusyjnej ----
    Od: Peter <p...@w...gazeta.pl>
    Grupa dyskusyjna: alt.pl.nowa-zelandia
    Temat: Re: Pozdrowienia :-)
    Data: Mon, 24 May 2004 21:19:51 +0000 (UTC)
    Odnośnik: news://<c8totn$3kh$1@inews.gazeta.pl>

    Dla mnie najwiekszym negatywnym zaskoczeniem byl fakt, ze mam tylko 15 dni
    urlopu i 5 dni chorobowego rocznie.

    Ale niespodzianki pozytywne skutecznie to rekompensuja.

    Poczucie bezpieczenstwa mam znacznie wyzsze niz w Warszawie. Tu nie ma
    nigdzie krat w oknach, w drzwiach zamki z cienkiej blaszki a samochod mozna
    zostawic z otwartymi oknami na parkingu przed hipermarketem.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - szukam pracy:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##