PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dotacja z programu "pierwszy biznes"

  • 1. Data: 2006-01-17 10:52:01
    Temat: Dotacja z programu "pierwszy biznes"
    Od: "Someone Else" <s...@a...pl>

    Witam. Czy ktoś już może korzystał z tych bezzwrotnych dotacji? Faktycznie
    trzeba udokumentować na co wydało się pieniądze? Jak to wygląda w praktyce?

    Z góry dzięki za info.

  • 2. Data: 2006-01-17 13:32:00
    Temat: Re: Dotacja z programu "pierwszy biznes"
    Od: "Chris" <j...@m...wp.pl>

    Użytkownik "Someone Else" <s...@a...pl> napisał w
    wiadomości news:3398.000000b6.43cccc51@newsgate.onet.pl...
    > Witam. Czy ktoś już może korzystał z tych bezzwrotnych dotacji? Faktycznie
    > trzeba udokumentować na co wydało się pieniądze? Jak to wygląda w
> [...]

    Jesli mowisz o 11 600 zl , z Panstw. Urz. Pracy to ..... tak TRZEBA miec
    udokumentowane iz pieniadze te zostaly przeznaczone na cele zwiazane z
    rozwijaniem/prowadzeniem dzialalnosci (faktury itp.) inaczje mogą nakazac
    zwrot tej kwoty w calosci. Poza tym trzeba firme minimuch chyba ROK utrzymac
    na rynku.... (o ile nie dwa lata....)

    Pozdro Krzysztof

  • 3. Data: 2006-01-17 14:28:32
    Od: Voytek <w...@g...nllll>

    Someone Else napisał(a):
    > Witam. Czy ktoś już może korzystał z tych bezzwrotnych dotacji? Faktycznie
    > trzeba udokumentować na co wydało się pieniądze? Jak to wygląda w praktyce?
    >
    > Z góry dzięki za info.

    Po pozytywnym rozpatrzeniu wniosku dostajesz (lub nie) kwotę z niego
    wynikającą. Jesteś zobowiązany w określonym terminie rozliczyć się z
    tych pieniędzy w UP na podstawie imiennych faktur VAT, rachunków lub
    umów kupna - sprzedaży. Jeśli we wniosku napiszesz, że chcesz kupić
    drukarkę, a na fakturze będzie drukarka i kabel do niej - choćby za 5 zł
    - to 5 zł będziesz musiał zwrócić (przykład z autopsji;-)
    Pozdrawiam
    Voytek

  • 4. Data: 2006-01-17 16:52:44
    Od: "Ryan3" <r...@i...pl>

    > Witam. Czy ktoś już może korzystał z tych bezzwrotnych dotacji? Faktycznie
    > trzeba udokumentować na co wydało się pieniądze? Jak to wygląda w
    praktyce?

    Witam
    Trzeba udokumentowac. Faktycznie trzymaj sie tego co jest w umowie.
    Na wydatkowanie funduszy masz 2 miesiace.
    Ze sprwdzenia czy sie wywiazales jest protokol.
    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2006-01-18 14:56:26
    Od: "Tomek" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ryan3" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Na wydatkowanie funduszy masz 2 miesiace.
    > Ze sprwdzenia czy sie wywiazales jest protokol.

    A jeżeli w założeniu np na produkt A miałem wydać 2000, na B 2000 a wydałem
    na A 1000 a na B 3000 to ten tyś i tak będe musiał oddać ?
    Ciężko jest tak do złotówki wycenić ile za miesiąc na samochód wydam ...