PracaGrupypl.praca.dyskusjeFundusz emerytalny, a praca w okresie probnym › Fundusz emerytalny, a praca w okresie probnym
    From: "maciejas" <m...@n...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Fundusz emerytalny, a praca w okresie probnym
    Date: Tue, 28 Sep 2004 21:22:02 +0200

    Witam
    Jestem tuz po ukonczonych studiach. Do tej pory pracowalem na umowe zlecenia
    i fundusz emerytalny nie byl mi potrzebny. Teraz udalo mi sie znalezc prace
    na pelny etat. Na razie zatrudniony jestem na trzy miesieczny okres probny.
    Kiedy mam wybrac fundusz emerytalny? Juz teraz, czy dopieor jak skonczy mi
    sie okres probny? I tak przy okazji. Jak sie to robi? Gdzie mam sie zglosic?
    Ktory wybrac?