PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fundusz Pracy i Fundusz GŚP

  • 1. Data: 2003-06-02 15:49:31
    Temat: Fundusz Pracy i Fundusz GŚP
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Jeżeli ktoś z grupy mógłby mi dać odpowiedz na pytanie.
    Jak to jest FP przy umowie o pracę liczy się od 200zł.brutto czy dopiero od
    najniższej krajowe .
    i FGŚP(siedzę w kwitach i wszystko mi się poplątało)
    FGŚP liczy się chyba od każdej kwoty ,a FP nie.
    POMÓŻCIE- dziękuje wszystkim

  • 2. Data: 2003-06-02 18:21:30
    Temat: Re: Fundusz Pracy i Fundusz GŚP
    Od: "Lech S" <s...@N...gazeta.pl>

    Gotex <N...@n...com> napisał(a):

> [...]
    > najniższej krajowe .
    > i FGŚP(siedzę w kwitach i wszystko mi się poplątało)
    > FGŚP liczy się chyba od każdej kwoty ,a FP nie.

    FP i GFŚP oblicza się od podstawy na ubezpieczenia społeczne. Pozdrawiam