PracaGrupypl.praca.dyskusje › Hehe, no wlasnie bylem pierwszy dzien w pracy

  • 1. Data: 2003-06-02 15:57:17
    Temat: Hehe, no wlasnie bylem pierwszy dzien w pracy
    Od: "Kiszon" <opentv@_AQQ_poczta.onet.pl>

    Warunki super, klima, duze niekrepujace biurko, odpowiedni komputer z
    monitorem. Sekretarki prezesa ze szok (niestety poza moim zasiegiem
    wzrokowym). Robota troche toporna: informatyka na poziomie drutow :). Ale
    powinno byc Cool. Pozdrawiam wszystkich.

    Krzysztof

  • 2. Data: 2003-06-02 17:45:05
    Temat: Re: Hehe, no wlasnie bylem pierwszy dzien w pracy
    Od: "gosek" <g...@w...pl>

    A gdzie znalazles zatrudnienie ?

    gosek

  • 3. Data: 2003-06-02 18:57:19
    Od: "jaca" <j...@i...pl>

> [...]
    > wzrokowym). Robota troche toporna: informatyka na poziomie drutow :). Ale
    > powinno byc Cool. Pozdrawiam wszystkich.

    ja tez bylem pierwszy dzien... cholera, ale dolina - komputer w firmie maja
    szybszy niz moj... pomimo ze kozystac mozna tylko z pakietu biurowego.. ale
    jaja.. najlepiej szef, wywalil ok 4.000 na oprogramowanie.. chyba nigdy nie
    slyszal o wolnym oprogramowaniu. u mnie niestety nie nie ma sekretarek..:(

  • 4. Data: 2003-06-02 20:19:09
    Od: "Kiszon" <opentv@_AQQ_poczta.onet.pl>

> [...]
    ale
    > jaja.. najlepiej szef, wywalil ok 4.000 na oprogramowanie.. chyba nigdy

    hehe, "moja" firma ma ISO wiec tylko legal. Sprzet kozacki, panele LCD
    17-19tki - to standard.

    > slyszal o wolnym oprogramowaniu. u mnie niestety nie nie ma sekretarek..:(

    Uuuuu, no to sux. Ja jak zobaczylem sekretarki (krucza brunetka + platynowa
    blondynka - nie robie se jaj - takie fakty) to dolną szczęką zarysowałem
    podlogę z wrażenia :) Cos czuje ze nie raz bede mial sprawe w sekretariacie
    :)

  • 5. Data: 2003-06-02 20:20:42
    Od: "Kiszon" <opentv@_AQQ_poczta.onet.pl>

    > A gdzie znalazles zatrudnienie ?

    W Warszawie, przez czysty przypadek. Kolega kolegi wspomnial temu ostatniemu
    ze u niego w firmie ktos odchodzi. Wyslalem CV-ke i zostalem "odfiltrowany"
    sposrod 30-tu innych chetnych.