PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firmy i strony rekrutacyjne

  • 1. Data: 2008-05-11 13:33:06
    Temat: Firmy i strony rekrutacyjne
    Od: "e-usenet" <e...@g...pl>

    Witam,

    Czy możecie polecić poważne firmy rekrutacyjne lub naprawdę dobre portale,
    które mogłyby pomóc w znalezieniu dobrej pracy dla informatyka z 10-letnim
    doświadczeniem? Praca w Polsce, ale zagranica też do rozważenia. Mieliście
    dobre doświadczenia z jakimiś? Jest ich tak dużo, że trochę ciężko mi wybrać.

    Pozdrawiam,

    e-usenet

  • 2. Data: 2008-05-11 13:35:22
    Temat: Re: Firmy i strony rekrutacyjne
    Od: " e-usenet" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ps. Chciałabym, aby było to coś więcej niż baza danych, którą może przejrzy
    jakiś pracodawca...

  • 3. Data: 2008-05-11 13:43:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-11, e-usenet <e...@g...pl> wrote:

    [...]

    > Czy możecie polecić poważne firmy rekrutacyjne lub naprawdę dobre portale,
    > które mogłyby pomóc w znalezieniu dobrej pracy dla informatyka z 10-letnim
    > doświadczeniem?

    A czy ten 'informatyk' to się w czymś specjalizował? Masz 10 lat doświadczenia
    zawodowego i umiesz siebie określić tylko jako 'informatyk'?

    Po portalach nigdy nie szukałem. Sporo dobrych firm na własnych stronach
    umieszcza informacje o wolnych stanowiskach - najpierw pomyśl gdzie
    chciałbyś pracować, a potem szukaj. Jeżeli Twoje doświadczenie nie jest
    na papierze, to problemów mieć nie będziesz.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 4. Data: 2008-05-11 16:50:18
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 11 Maj, 15:33, "e-usenet" <e...@g...pl> wrote:
> [...]
    > dobre doświadczenia z jakimiś? Jest ich tak dużo, że trochę ciężko mi wybrać.

    moja rekomendacja - umiesc wlasny (dobrze opracowany!) profil na
    profilach spolecznosciowych. Z polskich rekomenduje goldenline.pl, z
    zachodnich - linkedin.com. W ciagu dnia powinienes miec feedback. O
    ile, oczywiscie, masz konkretne poszukiwane umiejetnosci, a nie np 10
    lat doswiadczenia w helpdesku (bez urazy dla helpdeskowcow).

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 5. Data: 2008-05-11 17:43:25
    Od: z/svc <z/svc@>

    On Sun, 11 May 2008 09:50:18 -0700 (PDT), glos
    <g...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >ile, oczywiscie, masz konkretne poszukiwane umiejetnosci, a nie np 10
    >lat doswiadczenia w helpdesku (bez urazy dla helpdeskowcow).

    Help desk jest OK, pod warunkiem, że siedzi się tam niezbyt długo...

    --
    z/svc

  • 6. Data: 2008-05-11 18:00:25
    Od: mihau <m...@g...com>

    On May 11, 3:33 pm, "e-usenet" <e...@g...pl> wrote:

> [...]
    > dobre doświadczenia z jakimiś? Jest ich tak dużo, że trochę ciężko mi wybrać.

    w polsce jest tego masa i trudno wskazać jakiś najlepszy portal.
    myślę, że warto raz na 3 dni poszukać po tych wysoko notowanych w
    google. ofert zawsze było sporo, choć teraz nie wiem - dawno nie
    szukałem.

    na wyspach z kolei najpopularniejsze są monster.co.uk i reed.co.uk.
    pozwalają opublikować cv i czekać (jak dobre cv, to ze skutkiem
    błyskawicznym). za pracą w hiszpanii warto zaglądać na infojobs.net,
    bo monster.es jest prawie martwy. innych krajów nie badałem.

    warto też zajrzeć na strony narzędzi, które się zna i używa na
    codzień. niektóre mają pokaźny job board, dla przykładu programista
    pythona szukając pracy powinien regularnie zaglądać tu:
    http://www.python.org/community/jobs/

    no i nie polecam tytułować się "informatykiem". taki termin umarł lata
    temu, gdy informatyk naprawiał zawieszone windowsy, kładł kable,
    odbierał helpdesk, a w międzyczasie robił firmie stronę internetową
    wraz z oprawą graficzną. teraz liczy się specjalizacja (choć poboczna
    wiedza jest też w cenie). jeśli znasz się na paru "działkach", po
    prostu zrób kilka wersji cv i rozsyłaj je w zależności od oferty. w
    serwisach pozwalających publikować cv, jak np. monster, czasem jest
    możliwość zapisania kilku wersji i okresowej rotacji tej publicznej.

    --
    mihau

  • 7. Data: 2008-05-18 16:42:42
    Od: " " <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dziękuję za wszystkie rady.
    Nie chciałam tutaj zamieszczać CV - z tym, wierzcie, umiem sobie poradzić.
    Chodziło mi PO PROSTU o firmy rekrutacyjne :-).

    Pozdrawiam,
    e-usenet.

    mihau <m...@g...com> napisał(a):

    > portale,
    > letnim
    Mie=

  • 8. Data: 2008-05-23 11:57:57
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > chciałbyś pracować, a potem szukaj. Jeżeli Twoje doświadczenie nie jest
    > na papierze, to problemów mieć nie będziesz.

    z mojego doswiadczenia:
    im wiecej papierow sie ma tym lepiej (zwlaszcza jesli aplikujesz na
    kierownika zespolu)
    i tym wieksza pensje dostaniesz;

    czesto nie oznacza to, ze potrafi sie wiecej niz od osob bez papieru,
    ale papier rzadzi - w anglii tez;

  • 9. Data: 2008-05-23 18:22:27
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-05-23, Q <n...@s...pl> wrote:

    [...]

    > z mojego doswiadczenia:
    > im wiecej papierow sie ma tym lepiej (zwlaszcza jesli aplikujesz na
    > kierownika zespolu) i tym wieksza pensje dostaniesz;

    Mhm. Ten papier mi się tak przydał, że jeszcze go nie zdążyłem odebrać
    z uczelni. A broniłem się z rok temu, przyjeźdzając ekstra z Poznania na
    Śląsk i biorąc na tą okoliczność wolne w pracy (i nie zgadniesz - jestem
    szefem zespołu :).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 10. Data: 2008-05-23 21:30:30
    Od: Sławomir Kawała <s...@a...net>

    On pią, 23 maj 2008 o 18:22 GMT, Wojciech Bancer wrote:
    > Mhm. Ten papier mi się tak przydał, że jeszcze go nie zdążyłem odebrać
    > z uczelni. A broniłem się z rok temu, przyjeźdzając ekstra z Poznania na

    Wiesz, ja na ostatnie rozmowy kwalifikacyjne nawet przestalem brac
    certyfikaty. Kwestia jest tylko taka, ze wpisuje to co mam w cv, ktore
    wysylam i jest to pewnie jedno z kryteriow zaproszenia na rozmowe.
    Jeszcze ani razu nie mialem sytuacji, w ktorej poproszono mnie
    o udowodnienie, ze rzeczywiscie certyfikaty posiadam, co nie znaczy,
    ze kiedys nie poprosza. Podobnie moglo byc u Ciebie.

    --
    pozdr. Sławomir Kawała
    JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net