PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirmy i strony rekrutacyjne › Re: Firmy i strony rekrutacyjne
    From: mihau <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Firmy i strony rekrutacyjne
    Date: Sun, 11 May 2008 11:00:25 -0700 (PDT)

    On May 11, 3:33 pm, "e-usenet" <e...@g...pl> wrote:

    > Czy możecie polecić poważne firmy rekrutacyjne lub naprawdę dobre portale,
    > które mogłyby pomóc w znalezieniu dobrej pracy dla informatyka z 10-letnim
    > doświadczeniem? Praca w Polsce, ale zagranica też do rozważenia. Mieliście
    > dobre doświadczenia z jakimiś? Jest ich tak dużo, że trochę ciężko mi wybrać.

    w polsce jest tego masa i trudno wskazać jakiś najlepszy portal.
    myślę, że warto raz na 3 dni poszukać po tych wysoko notowanych w
    google. ofert zawsze było sporo, choć teraz nie wiem - dawno nie
    szukałem.

    na wyspach z kolei najpopularniejsze są monster.co.uk i reed.co.uk.
    pozwalają opublikować cv i czekać (jak dobre cv, to ze skutkiem
    błyskawicznym). za pracą w hiszpanii warto zaglądać na infojobs.net,
    bo monster.es jest prawie martwy. innych krajów nie badałem.

    warto też zajrzeć na strony narzędzi, które się zna i używa na
    codzień. niektóre mają pokaźny job board, dla przykładu programista
    pythona szukając pracy powinien regularnie zaglądać tu:
    http://www.python.org/community/jobs/

    no i nie polecam tytułować się "informatykiem". taki termin umarł lata
    temu, gdy informatyk naprawiał zawieszone windowsy, kładł kable,
    odbierał helpdesk, a w międzyczasie robił firmie stronę internetową
    wraz z oprawą graficzną. teraz liczy się specjalizacja (choć poboczna
    wiedza jest też w cenie). jeśli znasz się na paru "działkach", po
    prostu zrób kilka wersji cv i rozsyłaj je w zależności od oferty. w
    serwisach pozwalających publikować cv, jak np. monster, czasem jest
    możliwość zapisania kilku wersji i okresowej rotacji tej publicznej.

    --
    mihau