PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma w satnie likwidacji a wypłata pensji

  • 1. Data: 2003-03-31 07:58:59
    Temat: Firma w satnie likwidacji a wypłata pensji
    Od: "Agnieszka Rz." <a...@a...net>

    Firma od 1 marca jest w stanie likwidacji, ja przez cały marzec byłam na
    urlopie macierzyńskim, czy w związku z sytuacją firmy może mi się spóźnić
    wypłata? Czy może być taka sytuacja, że nie dostanę pieniędzy? Czy raczej
    powinnam dostać pieniązki?

    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-04-01 08:38:28
    Temat: Re: Firma w satnie likwidacji a wypłata pensji
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik "Agnieszka Rz." <a...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
    > wypłata? Czy może być taka sytuacja, że nie dostanę pieniędzy? Czy raczej

    to zależy od sytuacji finansowej firmy, ale skoro jest w stanie likwidacji
    (a nie upadłości) to oznacza że pieniędzy i majątku praktycznie nie
    ma...więc może być nieciekawie - w tym przypadku powinnaś dostać pieniądze z
    Funduszu Gwarantowanych Świadczeń (ale nawet z kilkumiesięcznym opóźnieniem,
    łącznie z odprawą, odszkodowaniem za natychmiastowe zwolnienie, ewk. za
    urlop).

    pozdr
    Krzysiek