PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praktyka dla przyszłego logistyka?-a może staż?

  • 1. Data: 2003-03-30 21:15:28
    Temat: Praktyka dla przyszłego logistyka?-a może staż?
    Od: "Rafał" <r...@p...gliwice.pl>

    Witam wszystkich,
    Jestem studentem 3-go roku i podczas nadchodzących wakacji muszę odbyć
    praktykę tkzw. przemysłową.
    Specjalność na której studiuję to systemy logistyczne i w związku z
    powyższym mam pewien dylemat: - nie wiem jaką firmę wybrać na praktykę(chcę
    wybrać taką firmę, żeby praktyka w niej zaprocentowała w przyszłości -
    umożliwiając łatwiejsze zdobycie satysfakcjonującej pracy) czy wybrać
    przedsiębiorstwo produkcyjne(np. ALSTOM Chorzów), czy może firmę spedycyjną
    lub jeszcze jakąś inną(np. z branży FMCG)?.

    W jakich firmach jest obecnie( i będzie za kilka lat) największe
    zapotrzebowanie na logistyków?

    Chciałbym również tą praktykę powiązać z pracą magisterską.

    Poza tym, czy odbycie stażu zamiast praktyki jest naprawdę lepsze?

    pozdrawiam,
    Rafał

  • 2. Data: 2003-03-31 10:14:44
    Temat: Re: Praktyka dla przyszłego logistyka?-a może staż?
    Od: "Biuro" <b...@b...pl>

    > W jakich firmach jest obecnie( i będzie za kilka lat) największe
    > zapotrzebowanie na logistyków?

    w amerykanskiej armii