PracaGrupypl.praca.dyskusje › Rejestracja w urzędzie pracy - co zabrać ze sobą i gdzie?

  • 1. Data: 2003-03-31 06:47:35
    Temat: Rejestracja w urzędzie pracy - co zabrać ze sobą i gdzie?
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Witam,
    Dzwoniąc do UP dowiedziałem się jaki papierki (czytaj: ważne dokumenty :))
    mam wziąć ze sobą:
    - wszystkie świadectwa pracy,
    - dowodzik,
    - książeczka ubezpieczeniowa,
    - świadectwo ukończenia ostatniej szkoły.
    Teraz 3 pytania:
    1. Czy to wszystko?
    2. Czy mam sobie przygotowac jakieś XERO? Nie chcę potem biegać po budynku
    szukając kserokopiarki po 2 zł za kartkę. Po budynku lub co gorsza poza
    budynkiem...
    3. Jestem zameldowany na stałe w W-wa, tymczasowa - tam gdzie mieszkam. Czy
    prawdą jest, że mogę się udać do któregokolwiek z tych urzędów pracy? Jeżeli
    tak, to jak myślicie - gdzie będą mniejsze kolejki: w Pruszkowie, czy w
    W-wa? :)
    Pozdr,
    --
    KaeL
    Wytnij tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z adresu

  • 2. Data: 2003-03-31 20:20:26
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "KaeL" <k...@...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wytnij tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z adresu
    > Wszystkie dokumenty jakie wymieniłeś są nie zbędne przy załatwianiu
    zasiłku. Musisz jednak mięć xero dokumentów świadectw pracy i ukończenia
    ostatniej szkoły dowodu nie xerujesz i książeczki nie xerujesz.
    Oryginały wszystkich dokumentów weż ze sobą celem sprawdzenia przez osobę
    Cię rejestrującą zgodności z oryginałem.
    A jeżeli chodzi o Urząd to doradz się kogoś bo nie jestem z Warszawy ,ale to
    chyba zależy od rejonu.
    Powodzenia