PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma KAPITAŁ Grupa Finansowa

  • 1. Data: 2003-01-22 22:28:00
    Temat: Firma KAPITAŁ Grupa Finansowa
    Od: f...@o...pl

    Witam.
    Czy ktos moze orientuje sie czym zajmuje sie powysza firma, jak wyglada
    wspolpraca z nimi?
    Ponoc maja oddzialy w calej Polsce. Zas strony internetowej nie maja, w
    kontakcie telefonicznym nikt nie chcial poinformowac mnie jakiego typu
    dzialalnosc prowadza.
    W ksiazce telefonicznej znalazlem powysza firme pod haslami: konsulting,
    finanse.
    Prawdopodobnie odbede rozmowe kwalifikacyjna, ale jak sie przygotowac nie mam
    pojecia. Nigdy nie mialem do czynienia z firma konsultingowa.
    Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.

    ewent. kontakt na priv f...@o...pl

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-23 08:49:26
    Temat: Re: Firma KAPITAŁ Grupa Finansowa
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    <f...@o...pl> wrote in message
    > Witam.
    > Czy ktos moze orientuje sie czym zajmuje sie powysza firma, jak wyglada
    Czy ta firma jest z Gdanska? SI Kapital?

  • 3. Data: 2003-01-24 00:19:17
    Od: wer <w...@w...pl>

    f...@o...pl wrote:
> [...]
    > Prawdopodobnie odbede rozmowe kwalifikacyjna, ale jak sie przygotowac nie mam
    > pojecia. Nigdy nie mialem do czynienia z firma konsultingowa.

    Z nazwy cos czuje, ze to jest zachecanie ludzi do inwestowania w cos,
    czyli akwizycja. Jesli nie daja nic wiecej w ogloszeniu to raczej to.

    wer

  • 4. Data: 2003-01-24 03:13:13
    Od: "Aurore" <s...@o...pl>

    KAPITAŁ Grupa Finansowa Sp. z o.o.
    Forma prawna:Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Działalność:
    Obsługa ubezpieczeniowa
    Branża EKD:
    6720 Dział. pomocnicza związana z ubezp. i fundusz. emeryt.-rentowym

    A ja znalazlam cos takiego.
    Agent ubezpieczeniowy?? :-(((

    Jaka jest roznica pomiedzy akwizytorem a smiercia?
    .
    .
    .
    .