PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma ITD Polska Sp. z o.o.

  • 1. Data: 2002-01-23 21:04:06
    Temat: Firma ITD Polska Sp. z o.o.
    Od: "Coco" <C...@i...pl>

    Poszukuje informacji na temat firmy ITD Polska Sp. z o.o. z siedziba na
    Marszalkowskiej. Podobno jest to firma IT ale bardziej w strone
    telekomunikacji niz informatyki. Nie ma o nich zadnych danych ani w raporcie
    Teleinfo 500 ani w raporcie Computerworlda o polskim rynku IT (a te dwa
    raporty to dla mnie wiarygodne zrodlo). Ktos cos o nich wie? A moze ktos dla
    nich pracowal? Bardzo pilnie potrzebuje tych informacji, wiec jak ktos cos
    wie...

    Pozdrawiam,
    Coco

  • 2. Data: 2002-01-23 23:34:38
    Temat: Re: Firma ITD Polska Sp. z o.o.
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    "Coco" <C...@i...pl> wrote in message
> [...]
    raporcie
    > Teleinfo 500 ani w raporcie Computerworlda o polskim rynku IT (a te dwa

    jak ich tam nie ma to pewnie jakaś firma krzak...

    pozdrówka, slavo