PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Dendrill

  • 1. Data: 2009-06-23 09:31:12
    Temat: Firma Dendrill
    Od: "Adam" <1...@o...pl>

    Witam, na stronie pracuj.pl ukazalo sie wczoraj pelno ogloszen firmy
    Dendrill (stomatologia).
    Zaczalem szukac informacji o tej firmie i nic oczywiscie nie znalazlem.
    Nazwa firmy podana bez stanu prawnego (sa, spzoo), adres email na vp.pl
    Sprawdzilem w krs online, nie ma takiej firmy? Ktos cos o nich slyszal czy
    kolejna firma zbiera dane?

    A.

  • 2. Data: 2009-06-24 20:06:59
    Temat: Re: Firma Dendrill
    Od: "alm4" <amarzeta@WYTNIJ_TOwp.pl>

    ja pracuje w stomatologi już kilka lat i ani ja ani nikt z moich znajomych nie zna
    tej firmy...też jestem ciekawa co to jest.

  • 3. Data: 2009-06-25 21:30:48
    Od: "Adam" <1...@o...pl>

    "alm4" <amarzeta@WYTNIJ_TOwp.pl> wrote in message

    > ja pracuje w stomatologi już kilka lat i ani ja ani nikt z moich znajomych
    > nie zna tej firmy...też jestem ciekawa co to jest

    ja juz zapomnialem temat :)
    zakladam w ciemno na 99,99% ze to podpucha i ktos zbiera dane, i tyle
    dzieki za odpowiedz
    adam