PracaGrupypl.praca.dyskusjeFatalny PR IV RP › Re: Fatalny PR IV RP
    From: Irving Washington <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Fatalny PR IV RP
    Date: Fri, 29 Sep 2006 00:55:00 +0200

    Jakub Lisowski napisał(a):
    > A dodatkowo orędzie jest bardzo ładnym przykładem technik PR.
    > Odwołanie się d oautorytetów (nawet wymyślonych, a co), użycie mocnych
    > słów typu "Jestem przekonany", "wierzę", "obiecuję".
    Mnie się najbardziej podoba usilne stosowanie NLP.
    "Polska ma teraz wielkie możliwości. Otrzymaliśmy szansę. Wielką szansę.
    Wielka szansa stoi przed Polską. Trzeba tylko z niej skorzystać.
    Premier Lepper otrzymał szansę..." I jakoś niby przypadkiem każdy sobie
    wyobraża wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelką szansę, jaką otrzymał
    Lepper. Taka niby przypadkowa kolejność słów: Polska, szansa, wielka
    szansa, wielka szansa dla Polski, szansa dla Leppera. Dał dupy nie
    skorzystał burak (z wielkiej szansy, jaka od razu nam się nasuwa).

    pozdr.
    Maciek