PracaGrupypl.praca.dyskusjeFatalny PR IV RP › Re: Fatalny PR IV RP
    From: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Fatalny PR IV RP
    Date: Fri, 29 Sep 2006 00:34:48 +0200

    > A dodatkowo orędzie jest bardzo ładnym przykładem technik PR.
    > Odwołanie się d oautorytetów (nawet wymyślonych, a co), użycie mocnych
    > słów typu "Jestem przekonany", "wierzę", "obiecuję".

    Jest bardzo ładnym przykładem, że same techniki PR są tylko opakowaniem,
    które nie jest wiele warte, jeśli nie zawiera treści. Orędzie było
    słabo przekonujące, zmontowane w pośpiechu z kilku nakręconych wersji,
    wygłoszone za szybko i za wysokim głosem, z wyczuwalnym zdenerwowaniem.
    A jak padły słowa "będziemy tego kierunku bronić...", to od razu
    skojarzył mi się Jaruzelski z jego "socjalizmu będziemy bronić jak
    niepodległości".

    Szkoda, bo po niezłym expose sejmowym wygłoszonym bez kartki
    z autentyczną pasją i zaangażowaniem sądziłem, że Kaczyńskiego
    stać na więcej.

    T.