PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fajne ogloszenie

  • 1. Data: 2002-06-22 07:01:51
    Temat: Fajne ogloszenie
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Kurcze ten pracodawca to koles z jajem ;))
    Oto tresc ogloszenia z pl.praca.dyskusje:

    if ( ( ( napisales device driver do Linuxa ) ||
    ( pisales oprogramowanie dla embeded Linux)) &&
    ( jestes z okolic Wroclawia ) &&
    ( znasz dobrze angielski) ) &&
    ( Work with Linux > 3 years) )
    {
    switch ( You)
    {
    case [mozesz wyjechac na kilka tygodni (6?) do USA] :
    case [nie mozesz wyjechac na kilka tygodni (6?) do USA] :
    case [chcesz i umiesz pracowac w zespole] :
    ReplayToSenderAFAP ( CV(english) ) ;
    ReplayToSenderAFAP ( ListMot(english) ) ;
    ReplayToSenderAFAP ( int(salary/month) ) ;
    ReplayToSenderAFAP ( Phone number ) ;
    ReplayToSenderAFAP ( references ) ;
    WaitForPhoneInMonday () ;
    break
    default :
    return 0 ;
    }
    /* We need up to 3 people */
    }

    C++ gora ;)))

  • 2. Data: 2002-06-22 09:48:15
    Temat: Re: Fajne ogloszenie
    Od: m...@s...pl (Marek Mikolajczyk)

    On Sat, 22 Jun 2002 09:01:51 +0200, "Efro" <w...@w...edu.pl>
    wrote:

    >Kurcze ten pracodawca to koles z jajem ;))
    >Oto tresc ogloszenia z pl.praca.dyskusje:
    Fakt. Szkoda, ze nie jestem z Wroclawia
    i przez jakis czas jeszcze jestem przymurowany
    tu gdzie jestem.

    >C++ gora ;)))
    Nie. Nie ma to jak programowanie w C pod linuxem.

    Marecki

  • 3. Data: 2002-06-22 10:00:17
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    Efro <w...@w...edu.pl> wrote:
    > Kurcze ten pracodawca to koles z jajem ;))
    > Oto tresc ogloszenia z pl.praca.dyskusje:
    raczej pl.praca.oferowana i pl.comp.os.linux.programming

    > C++ gora ;)))
    tylko ze tych ++ jakos tu nie bylo widac...

    pozdrawiam

    romekk

  • 4. Data: 2002-06-22 10:29:11
    Od: "Efro" <w...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Roman Kubik" <r...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > raczej pl.praca.oferowana i pl.comp.os.linux.programming

    > tylko ze tych ++ jakos tu nie bylo widac...

    No rzeczywiscie, troche sie rozpiedzilem...

  • 5. Data: 2002-06-22 13:46:13
    Od: Krzysztof S. <m...@p...onet.pl>

    >if ( ( ( napisales device driver do Linuxa ) ||
    > ( pisales oprogramowanie dla embeded Linux)) &&
    > ( jestes z okolic Wroclawia ) &&
    > ( znasz dobrze angielski) ) &&
    > ( Work with Linux > 3 years) )

    Ogloszenie faktycznie nietypowe ale widac, ze ten co je pisal nie jest
    profesjonalnym programista.

    Pozdrowienia.
    Krzysztof S.

  • 6. Data: 2002-06-23 09:51:37
    Od: "Bartosz Grzesiak" <p...@i...pl>

    Uzytkownik "Krzysztof S." <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > Ogloszenie faktycznie nietypowe ale widac, ze ten co je pisal nie jest
    > profesjonalnym programista.
    >
    > Pozdrowienia.
    > Krzysztof S.

    A jesli moza wiedziec, co rozumiesz przez pojecie profesjonalny programista?
    Jak na moje to algorytm jest calkowicie poprawny i nie zauwazylem jako
    takich
    niedociagniec technicznych, zwazywszy izz jest to tylko ogloszenie.

    Pozdrawiam
    Bartosz G.

  • 7. Data: 2002-06-23 10:12:58
    Od: Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>

    Bartosz Grzesiak napisał(a):
    [...]
[...]

    Są tacy, którzy się lubią czepiać dla samego czepiania ;)

    --
    Daniel Podlejski <u...@u...eu.org>
    ... We are all just prisoners here

  • 8. Data: 2002-06-24 08:42:04
    Od: "KaeL" <K...@...pl_nospam>

    "Efro" <w...@w...edu.pl> wrote in message
    (...)
    > ( znasz dobrze angielski) ) &&
    (...)
    > ReplayToSenderAFAP ( Phone number ) ;
    Czy jest rzeczywiście taka funkcja ReplayToSenderAFAP?
    Co to jest AFAP?
    A może jednak chodzi o Reply, a nie Replay? Jeżeli tak, to dalej: Co oznacza
    znać dobrze angielski? Ja wcale nie znam go dobrze, jestem dyslektykiem
    (sławetny urzytkownik), a to zauważyłem. Może jestem dyslektykiem tylko dla
    języka polskiego? Zawsze tak na prawdę chciałem mieszkać gdzie indziej...

    KaeL

  • 9. Data: 2002-06-24 08:51:08
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl>

    "Bartosz Grzesiak" <p...@i...pl> wrote in message

> [...]
    > takich
    > niedociagniec technicznych, zwazywszy izz jest to tylko ogloszenie.

    Ta konstrukcja działa na zasadzie OR, a więc

    case [mozesz wyjechac na kilka tygodni (6?) do USA] :
    case [nie mozesz wyjechac na kilka tygodni (6?) do USA] :

    Powoduje, że zawsze jest któryś z case'ów spełniony, a więc po IF
    wystarczyłoby wpisać
    {
    ReplayToSenderAFAP ( ... ) ;
    WaitForPhoneInMonday () ;
    }
    bez ładnego switch'a

    a tak BTW:
    ReplayToSenderAFAP ( ListMot(english) ) ;
    Skoro to wszystko tak ładnie po angielsku to jak rozwinąć PO ANGIELSKU sktót
    "ListMot" ?

    :)))))))))))

    Andrzej Wilkoszewski

  • 10. Data: 2002-06-24 16:11:27
    Od: "WWTech" <w...@w...pl>

    Witam,

    "KaeL" <K...@...pl_nospam> wrote in message news:af6lsd$ksc$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > znać dobrze angielski? Ja wcale nie znam go dobrze, jestem dyslektykiem
    > (sławetny urzytkownik), a to zauważyłem. Może jestem dyslektykiem tylko

    useR -> uRZytkownik. Wszystko sie zgadza. ;)

    > języka polskiego? Zawsze tak na prawdę chciałem mieszkać gdzie indziej...
    >
    > KaeL

    Pzdr, WWTK