PracaGrupypl.praca.dyskusje › Facet po 50-tce a praca

  • 71. Data: 2005-03-17 22:05:25
    Temat: Re: Facet po 50-tce a praca
    Od: "Andrzej" <5...@i...net.pl>

    Użytkownik "Józek" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:d1cptv$dpp$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Andrzej" <5...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Widzisz, na owrzodzonej d......e urósł jeszcze jeden wrzód.
    > I to właśnie dzięki takim jak Ty i Owsiak mami sie społeczeństwo
    > wspaniałościami tego systemu wyciągając łapę do kieszeni najbiedniejszych.
    > Wina leży po stronie systemu po to aby większe cwaniaki od ciebie
    > mogły żerować.
    >
    > Józek
    Porównywanie mnie z Osiakiem to chyba duża przesada, ale staram się zrobić
    cos dobrego.
    I prosze mi wierzyć - nie jest to prosta sprawa
    A.

  • 72. Data: 2005-03-17 23:11:49
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Thu, 17 Mar 2005 20:08:15 GMT, Andrzej napisał(a):

    > Od razu widać że nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Może i nie mam, ale zaufania raczej też już raczej nie mam.
    "Wszystko" się we mnie już wypaliło. Nie wierzę już w jakieś
    wspaniałomyślności. Trochę na tym świecie, w Polsce już żyję.

    > Po założeniu działalności gosp. musisz co miesiąc płacić ZUS, czy masz z
    > czego czy nie. W związku z tym większość osób, w każdym razie tych mi
    > znanych nie uruchamia działalności bo nie ma gwarancji powodzenia.I właśnie
    > dla takich jest moja fundacja. Refunduję zapłacone składki ZUS przez 1/2
    > roku, dzięki czemu można spokojnie działalność rozkręcić, bez obaw o haracz
    > na rzecz skarbu państwa. A więc fundacja nie jest dla pracujących, ale dla
    > bezrobotnych, którzy chcą zrezygnować z bezrobocia i coś robić.

    Ciekawa jestem co dalej, jak z tej działalności np.nic nie wyjdzie, nie
    przyniesie żadnego zysku...a dług Tobie po pół roku ktoś będzie musiał oddać
    (tak sądzę). I wtedy przyjdzie do domu windykator :-(

    > Jeżeli zaś chodzi o "dorabianie" na fundacji, to jak narazie wydałem na nią
    > kupę własnych pieniędzy, a nie zarobiłem ani grosza w żadnej formie. I
    > insynuacje na ten temat są co najmnj nie na miejscu.

    To pięknie, ale ciekawa jestem w takim razie skąd miałeś pieniądze, skoro
    nie zarobiłeś ani grosza w żadnej formie.
    Ponadto ciekawa jestem ile już osób dofinansowałeś na prowadzenie przez nich
    działalności gospodarczej.

    --
    Kaja

  • 73. Data: 2005-03-17 23:19:27
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Thu, 17 Mar 2005 20:10:20 GMT, Andrzej napisał(a):

> [...]
    > myślisz że jesteś taka odważna i walisz prawdę prosto z mostu, a po prostu

    Po prostu ostatnio spotykamy się tutaj, w Polsce z różnymi krętaczami. Był
    nawet fałszywy rektor uczelni itd, itd. Jeśli jesteś uczciwy, faktycznie nie
    mogłeś pracy znaleźć, nie masz brata posła, to nie widzę powodu dla którego
    miałbyś się "dąsać".

    --
    Kaja