PracaGrupypl.praca.dyskusjeFAQ p.p.o. dyskusja o zawartości i niezbędnych zmianach › FAQ p.p.o. dyskusja o zawartości i niezbędnych zmianach
    From: "Pe.Ka" <c...@t...cy>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: FAQ p.p.o. dyskusja o zawartości i niezbędnych zmianach
    Date: Sun, 18 Jul 2004 01:25:06 +0200

    Dużo ludzi narzeka na to co się dzieje z p.p.o.
    Mam propozycję, jeśli uważacie że kryteria zapisane w FAQ są zbyt
    rygorystyczne lub jest ich za mało wpiszcie tu swoje propozycje cięć,
    zmian lub dodatków. Powracające jak bumerang wątki o "wrednych"
    moderatorach nic nie zmienią. Jeśli uważacie że FAQ trzeba zmienić to je
    zmieńmy.
    Krzysztof w wiadomości MsgID:opsbaz36u44iukdk@krzysztofc już jedną
    propozycję podał:

    do pkt 5 FAQ:
    <cytat>
    Ja uwazam, ze powinno byc napisane, ze "wskazane jest podanie formy
    zatrudnienia" bez robienia z tego kryterium dyskredytujacego ogloszenie.

    Ogloszenie zawierajace "zatrudnimy na umowe zlecenie lub na etat,
    mozliwe tez jest podjecie wspolpracy z osoba prowadzaca dzialalnosc
    gospodarcza" przejdzie chyba przez pobecne sito FAQ a jest dokladnie
    nieprecyzyjne.
    </cytat>

    Ja proponuję zelżenie wymogu charsetowego obcinając kawałek punktu 8 do
    rozmiaru:

    8. musi mieć poprawnie zakodowane polskie litery zgodnie z normą
    ISO-8859-2 (o ile ogłoszenie zawiera polskie litery)

    Grupa p.p.o. nie jest typową grupą dyskusyjną więc nie ma
    niebezpieczeństwa że osoby odpisujące na posty bez deklaracji kodowania
    coś pokaszanią. Przeczytać natomiast taki post można bez problemu w
    każdym czytniku.

    --
    Pozdrawiam _ _ _ _
    //\ _|_|_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\