PracaGrupypl.praca.dyskusjeEtat, DG, obnizony zus i dotacje unijne › Etat, DG, obnizony zus i dotacje unijne
  • Data: 2009-04-18 20:19:02
    Temat: Etat, DG, obnizony zus i dotacje unijne
    Od: badzio <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    mam pytanie odnosnie obnizonych skladek na zus. wiem ze aby zalapac
    sie na nizsze skladki zus, nie mozna swiadczyc uslug na rzecz bylego
    pracodawcy oraz przez ostatnie 5 lat nie mozna bylo posiadac wlasnej
    dzialalnosci gospodarczej. Ale co w przypadku jesli sobie pracuje, mam
    pelen etat i rownolegle rozpoczynam dzialalnosc, w zupelnie innej
    branzy. Z pracy nie zamierzam sie zwalniac, nie zamierzam tez
    swiadczyc uslug na rzecz mojego obecnego pracodawcy. Lape sie na
    nizszy zus?
    I druga sprawa - wiem ze mozna sie zalapac na dotacje unijne na
    rozpoczecie dzialalnosci. Trzeba byc bezrobotnym czy tez mozna miec
    juz etat?

    Z gory dzieki, pozdrawiam :)