PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmeytura to nie jałmużna › Emeytura to nie jałmużna
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Emeytura to nie jałmużna
    Date: 17 May 2003 22:32:36 +0200

    Witam Panie i Panów!

    Mam odrębne i różne zdanie na temat j.n.

    >Emerytura nie jest zadna forma jalmuzny czy innej zapomogi dawanej staremu
    czlowiekowi z litosci czy innych tego typu pobudek. Emerytura jest to
    oddanie (i to malej czesci) pieniedzy ktore ten emeryt cale zycie placil na
    ZUS (czu jak to sie kiedys nazywalo).<
    Ja na umeryturę składałem przez 47 lat i nie tak male składki co miesiąc
    wpłacane do kasy ubezpieczajaceg
    One zarabiały, bądź powinny zarabiać na moją emeryturę. Policzcie tylko procent
    składany od niewielkiej choćby sumy na 47 lat.
    Niech mi tu nikt nie wymawia, że ON na MNIE dziś pracuje.
    To nie prawda! Ja zapracowałem na to.Że moje i innych pieniądze zostały
    roztrwonione, a to już nie moja winna. Trzeba było patrzeć na ręce wybieranym
    do rządzenia!
    Pozdrawiam!