PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ekwiwalent za urlop

  • 1. Data: 2005-05-10 21:01:44
    Temat: Ekwiwalent za urlop
    Od: "cz3s" <c...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Mam pewien problem. Pracuje aktualnie na pół etatu z dopełnieniem i mam kłopot
    , w jaki sposób nalicza sie ekwiwalent za urlop. Co miesiac w umowie mam 2
    dniu urlopu to wypłacenia , mam umowe od 3 miesiecy , kazda na jeden miesiac ,
    kazda na pół etatu i za kazdym razem otrzymuje inna kwote za urlop. Stawke mam
    stałą za godzine , liczba godzin w miesiacach różni sie , góra 5 dniami , a
    róznice w ekwiwalencie są nawet do 30 zł. O co w tym chodzi ?? Ktos moze mi
    wytłumaczyć jak sie oblicza ekwiwalet ?

  • 2. Data: 2005-05-10 22:28:45
    Temat: Re: Ekwiwalent za urlop
    Od: "To Pisał Romek" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    1) suma dni należnych zaokrąglona bedzie do góry,
    2) średnia za dzień liczona jako średnia z ostatnich w twoim
    przypadku 3 miesięcy, wyliczona stawka godzinowa
    3) nie jestem pewnien czy dostaniesz za 4h/dzień czy za 8h.