PracaGrupypl.praca.dyskusje › ECDL - Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy

  • 1. Data: 2003-04-24 11:04:46
    Temat: ECDL - Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Jak oceniacie przydatność posiadania Europejskiego Komputerowego Prawa Jazdy
    podczas poszukiwania pracy?
    Czy jest to istotny plus dla kandydata (absolwenta uczelni
    technicznej/ekonomicznej) przy szukaniu pracy?

  • 2. Data: 2003-04-24 11:23:19
    Temat: Re: ECDL - Europejskie Komputerowe Prawo Jazdy
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    swoją drogą, gdzie znajdę jakieś materiały lub przykładowe testy?

  • 3. Data: 2003-04-24 11:41:50
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> wrote in

    /ciach.../

    > Czy jest to istotny plus dla kandydata (absolwenta uczelni
    > technicznej/ekonomicznej) przy szukaniu pracy?

    Moim zdaniem - w zyciu ! Przeciez to sa podstawy komputera... (chyba, ze istnieja
    jakies
    wyzsze kategorie owego dokumentu, ale osobiscie o takich nie slyszalem).

    Odnosnie drugiej czesci Twojego pytania - zapewne jako absolwent uczelni technicznej
    potrafisz wykonac tego typu wyszukiwanie :

    http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8
    &q=ECDL+w+Polsce

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 4. Data: 2003-04-24 12:33:22
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> wrote in message
> [...]
    > podczas poszukiwania pracy?
    > Czy jest to istotny plus dla kandydata (absolwenta uczelni
    > technicznej/ekonomicznej) przy szukaniu pracy?

    Gdybyś był po polonistyce, tudzież innych kierunkach humanistycznych i
    szukał pracy w kierunku nietechnicznym, to ECDL mogłoby świdczyć, że
    rzeczywiście oprócz tego, że mówisz, że umiesz używać worda, odbierasz i
    wysyłasz pocztę to masz jeszcze na to dokument.
    W innym przypadku nie.
    Mniej więcej kojarzy mi się to tak, jakbym po ukończeniu studiów w CV
    wpisywał, że ukończyłem renomowany ogólniak.

  • 5. Data: 2003-04-24 14:10:25
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    -=Przemek=- <c...@d...alter.pl> zapodał(-a):
    > Jak oceniacie przydatność posiadania Europejskiego Komputerowego Prawa
    > Jazdy podczas poszukiwania pracy?

    Prawie jak legitymacji LOK'u (Ligii Obrony Kraju) - mam nawet
    złotą odznakę ;-P

    > Czy jest to istotny plus dla kandydata (absolwenta uczelni
    > technicznej/ekonomicznej) przy szukaniu pracy?

    Tak - dwie linijki więcej w CV; jeżeli jesteś po uczelni technicznej
    (i to jeszcze jakaś informatyka) - niepotrzebna strata pieniędzy...

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 6. Data: 2003-04-24 14:23:26
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mniej więcej kojarzy mi się to tak, jakbym po ukończeniu studiów w CV
    > wpisywał, że ukończyłem renomowany ogólniak.

    No to dzięki za odpowiedź :)
    W sumie tematy obowiązujące do egzaminów wydały mi się dość podstawowe ale
    chciałem usłyszeć opinię innych.

  • 7. Data: 2003-04-24 14:24:35
    Od: "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl>

    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" <u...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    technicznej
    > potrafisz wykonac tego typu wyszukiwanie :

    Oczywiście, że szukałem ale chciałem również poznać opinię Grupowiczów.