PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwny sposób naliczania urlopu ?

  • 1. Data: 2007-11-19 15:32:01
    Temat: Dziwny sposób naliczania urlopu ?
    Od: "Nelson Mandela" <n...@m...net>

    Czesc,

    Zgodnie z moim stażem nauki i pracy przysługuje mi full wymiar urlopu
    wypoczynkowego (26 dni).
    W lutym biezacego roku rozpoczalem prace w firmie, w ktorej wykorzystalem 11
    dni urlopu.
    Z koncem pazdziernika firma zakonczyla dzialalnosc, a na jej miejsce
    powstala nowa
    i zatrudnia ona nadal tych samych pracownikow. W tej nowej mam umowe na czas
    okreslony
    od listopada 2007 do maja 2008.

    Pytanie #1:
    Za ile dni niewykorzystanego urlopu w starej firmie nalezy mi sie ekwiwalent
    pieniezny ?

    Pytanie #2:
    Ile urlopu w nowej firmie bedzie mi przyslugiwalo w styczniu 2008
    (pamietajac, ze umowe mam do maja 2008) ?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam

    Nels