PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w statoil?

  • 1. Data: 2007-11-18 10:10:31
    Temat: Praca w statoil?
    Od: "Edek" <x...@t...pl>

    przechodził ktoś moze testy w Statoil, starając sie o pracę w tej firmię.

    jesli tak to moze ktos opisze na czym polegają, i jaki stopien trudnosci.

  • 2. Data: 2007-11-18 12:18:56
    Temat: Re: Praca w statoil?
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2007-11-18 11:10, Edek pisze:
    > przechodził ktoś moze testy w Statoil, starając sie o pracę w tej firmię.
    > jesli tak to moze ktos opisze na czym polegają, i jaki stopien trudnosci.

    Ale na jakie stanowisko? Nalewaka, pracownika myjni, kasjera, prezesa?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 3. Data: 2007-11-20 18:09:42
    Od: "gex" <g...@i...pl>

    Użytkownik "Edek" <x...@t...pl> napisał w wiadomości
    > przechodził ktoś moze testy w Statoil, starając sie o pracę w tej
    > firmię.
    >
    > jesli tak to moze ktos opisze na czym polegają, i jaki stopien
    > trudnosci.

    Masz 10 sekund na obrócenie hot doga jedną ręką, 45 sekund na
    wyskoczenie na mróz zatankować komuś gaz, szybki powrót skasowanie
    należności za bułkę i wydanie reszty, do tego nogą lub trzecią ręką
    obsługujesz lottomat. Jak nie będziesz miał dość, masz robotę