PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej

  • 21. Data: 2006-09-28 17:12:32
    Temat: Re: Dziwne pytania na rozmowie kwalifikacyjnej
    Od: Irving Washington <m...@d...doPLer>

    ap1000 napisał(a):
    > Mnie tam na przykład zapytano swego czasu ile wody przepływa w ciągu minuty
    > pod mostem Grunwaldzkim we Wrocławiu. Zacząłem szacować... ;)

    Tyle, ile pod mostem wrocławskim pod Grunwaldem. Strzelam sobie.
    Pewnie należało wykazać się kreatywnością w podejściu do tematu. Gorzej,
    jeśli tylko jeden sposób bycia kreatywnym (zgodny z oczekiwaniami
    rekrutera) był punktowany.

    pozdrawiam
    Maciek

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 22. Data: 2006-09-28 17:20:59
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Aneczka napisał(a):

    > Mnie pytano o warzywo i zwierzę.
    > Byłam też zapytana dlaczego koło jest okrągłe, oraz ile płatków ma
    > przeciętna róża (wie ktoś?).
    > A jedno z najbardziej idiotycznych, choć sama go nie słyszałam na
    > rozmowie "o czym rozmawia groszek z marchewką?".

    i jak brzmi odpowiedz satysfakcjonujaca pracodawce? obrabiaja pomidorowi
    tylek?

  • 23. Data: 2006-09-28 17:54:53
    Od: "Pioter" <p...@S...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Irving Washington" <m...@d...doPLer> napisał w
    wiadomości news:efh09t$ges$2@inews.gazeta.pl
> [...]
    > Gorzej, jeśli tylko jeden sposób bycia kreatywnym (zgodny z
    > oczekiwaniami rekrutera) był punktowany.

    szacowanie to dobre rozwiazanie w przypadku analityka...
    kumpel dostal pytanie: "ile pileczek pingpongowych miesci sie w tramwaju" -
    zle odpowiedzi to "nie wiem", albo podanie liczby z sufitu, prawidlowa to
    pokazanie, ze umie sie liczyc i przyjmowac zalozenia do obliczen...

    pozdr
    pioter

  • 24. Data: 2006-09-28 18:33:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Pioter napisał(a):

> [...]
    > zle odpowiedzi to "nie wiem", albo podanie liczby z sufitu, prawidlowa to
    > pokazanie, ze umie sie liczyc i przyjmowac zalozenia do obliczen...

    A nie przypadkiem umiejetnosc powiedzenia: "nie wiem"? ;P

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 25. Data: 2006-09-28 18:52:04
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: -=lapacz=- [Thu, 28 Sep 2006 12:29:37 +0200]:

    > Tego sa tysiące najgorzej jak sie jakiś idiota naczyta jakiegoś innego
    > mądrego i zaczyna praktykowac takie pytania.

    E, ale one mi się akurat cholernie podobają :) Potraktu to sobie
    jak test na fantazję ;) Np:

    > Czy umie Pan gotować ?

    Tak, ostatnio udało mi się ugotować czajnik na twardo.

    > Jeżeli miał by Pan być drzewem to jakim ?

    Ściętym, leżącym przy ognisku pod tyłeczkiem zgrabnej 20-latki :)

    > Ulubiona bajka z dzieciństwa. ?

    Wszelkie opowiadane przez dziadków, zaczynające się od
    "ja w twoim wieku..." albo "w naszych czasach to było..." :)

    Tylko fakt, nie wiem czy taki HR ścierpiałby odpowiedzi...

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want

  • 26. Data: 2006-09-28 18:53:19
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: kondi [Thu, 28 Sep 2006 19:20:59 +0200]:

    > i jak brzmi odpowiedz satysfakcjonujaca pracodawce? obrabiaja
    > pomidorowi tylek?

    O, kolega widzę z mojej bajki :)

    Kira

  • 27. Data: 2006-09-28 20:36:21
    Od: "Ola " <o...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ola <o...@g...pl> napisał(a):

    > Jest wątek o "trudnych pytaniach" na RK. Ja chciałam Was zapytać, jakie
    > dziwne pytania Wam zadawano. Mój kolega na przykład podczas rozmowy dostał
    > pytanie: "czemu wieka od studzienek kanalizacyjnych są okrągłe?" dodam
    > tylko, że starał się o pracę biurową :)

    właśnie mi się przypomniało, że swego czasu starałam się o pracę w banku i
    na rozmowie pani dała mi zadanie: "wymień 10 rzeczy, które można zrobić z
    sznurówki", przy czym wszelkie wiązania czegokolwiek były liczone jako 1..

    Pozdrawiam
    Ola

  • 28. Data: 2006-09-29 05:42:05
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Kira napisał(a):

    > E, ale one mi się akurat cholernie podobają :) Potraktu to sobie
    > jak test na fantazję ;) Np:
    > Tak, ostatnio udało mi się ugotować czajnik na twardo.

    infantylne raczej

    > Ściętym, leżącym przy ognisku pod tyłeczkiem zgrabnej 20-latki :)

    zbyt pretensjonalne

    > Wszelkie opowiadane przez dziadków, zaczynające się od
    > "ja w twoim wieku..." albo "w naszych czasach to było..." :)

    życiowe, proste i dobre.

    > Tylko fakt, nie wiem czy taki HR ścierpiałby odpowiedzi...

    Chyba nie udzielałabyś tak
    infantylnych odpowiedzi na rozmowie?

    --
    czarny
    .:: _____________www.czarnobiale.pl_____________ ::.

  • 29. Data: 2006-09-29 07:14:13
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "czarny" <m...@f...art.lp> wrote in message

    > Chyba nie udzielałabyś tak
    > infantylnych odpowiedzi na rozmowie?

    A odpowiedzi "nie infantyle" na to idiotyczne pytanie to jakie?
    "Chciałbym być wiekowym, mądrym drzewem..." ? ;-D

    Stach

  • 30. Data: 2006-09-29 07:26:54
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Krzysztof Stachlewski napisał(a):

    > A odpowiedzi "nie infantyle" na to idiotyczne pytanie to jakie?
    > "Chciałbym być wiekowym, mądrym drzewem..." ? ;-D

    można zaryzykować owe infantylne odpowiedzi na idiotyczne pytania
    zniżając się jednocześnie do poziomu pytającego, jeśli odpowiadającemu
    to nie przeszkadza...