PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dziwna sytuacja....

  • 21. Data: 2006-07-19 13:34:43
    Temat: Re: Dziwna sytuacja....
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    A tak swoja drogą, to żeby było uczciwie, to odpowiedź powinna wyglądac
    mniej więcej tak:

    0zł < 1200zł - nie , dziękuję
    1200 < 1400 - zastanowię się
    1400 < 1800 - tak,
    1800 < 2000 - będę robił również coś z własnej inwencji
    2000 < 4000 - zrobię 150% - 200% normy
    4000 < 10000 - będę lojalnie pracował 16 godzin na dobę

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 22. Data: 2006-07-20 18:57:39
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    Lukasz napisał(a):
> [...]
    > 2000 < 4000 - zrobię 150% - 200% normy
    > 4000 < 10000 - będę lojalnie pracował 16 godzin na dobę

    I tej tabelki bede sie trzymal jak ojca i matki:) Kwoty oczywiscie
    netto, nie?
    --
    Umowa podpisana, ale warunki takie ze bede szukal dalej i raczej nie
    bede sie tym etatem chwalil w CV;)

  • 23. Data: 2006-07-20 20:44:41
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > I tej tabelki bede sie trzymal jak ojca i matki:) Kwoty oczywiscie
    > netto, nie?

    Ooo to zalezy od wielu rzeczy: jaka branża, czy bardzo potrzebujesz pracy,
    jak łatwo możesz znaleźć inną. Taką tabelkę można mnożyć przez różne
    współczynniki. Wg mnie od 50% do 200% podanych wartości. :) Więc
    netto/brutto, to zalezy od Ciebie.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"