PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dwie drogi do celu...

  • 31. Data: 2002-03-14 08:06:17
    Temat: Re: Dwie drogi do celu...
    Od: "Marek Barbaszynski" <m...@i...com.pl>

    > Ci twoi koledzy sš maszynkami do klikania, a nie informatykami.
    > AutoCada czy Quarka ( bez urazy ) mozna nauczyć nawet sprzštaczkę w cišgu 2
    > miesięcy.
    > Ciekawe który byłby w stanie napisać cokolwiek w prologu czy w lispie pod
    > AutoCadem zeby cokolwiek zautomatyzować.

    Jak to mawial pan, ktory wykladal u nas metody obliczeniowe:

    "Przecietna malpa uczy sie dowolnego jezyka programowania w ok. 7 dni"

    :)

    Hadzio

  • 32. Data: 2002-03-14 08:19:58
    Od: misman <m...@r...pl.niespam>

    W takim razie dales sie wciagnac w niezle bagno, skoro do tej pory go spla
    casz, i jestes chyba nie zadowolony z tego powodu...
    Użytkownik Efro <w...@w...edu.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a6p14n$fn5$...@p...wsisiz.edu.pl...

  • 33. Data: 2002-03-14 08:29:18
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Super, jednak slyszalem ze w Auchan w sosnowcu sa ludzie ktory pracuja za
    120 zł... tylko po to by moc poznij dostac zasilek.
    No coz dokad sytuacja sie nie zmieni czyli nie spadnie stopa bezrobocia to
    nie ma co sie dziwic ze firmy nas wykorzystuja jak chca
    Cale szczescie ze ja pracuje w firmie, w ktorej moj dochod zalezy tylko i
    wylacznie od mojej pracy :-)

    Użytkownik Sylwester Kacprzyk <l...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...

  • 34. Data: 2002-03-14 08:38:20
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    > rachunkowości...
    > Na temat rachunkowości i tak NIC się w zwykłej szkole nie dowiesz...
    > Na temat oczyszczalni ścieków, tylko to, że powinny być...
    > A w nigdy programiście nie zakaże pracy z otwartą mapą...
    > O od technicznego punktu widzenia w 5h można zdobyć bardzo dużo wiedzy...

    Powodzenia wiec zycze.
    Po co wiec poswiecasz caly swoj czas na nauke programowania, poznawanie
    technologii itp. skoro na to trzeba tylko paru godzin.

    Hadzio

  • 35. Data: 2002-03-14 08:40:17
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    Uzytkownik "Praca" <h...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]

    Moja mamuska zainwestowala w zestaw garow Zeptera i tez go splaca juz jakies
    6 lat.
    To jedno, wielkie G......
    Te gary sa nawet OK, ale nie za takie pieniadze.

    Jedyna rada, to gonic sprzed progu kazdego mile przedstawiajacego sie pana
    lub pania,
    ktorzy chca zajac nam "tylko krotka chwile".
    Czesto ciagnie sie to znacznie dluzej.
    :-))

  • 36. Data: 2002-03-14 08:42:28
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    Użytkownik "Pawel Hadam" <P...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Jak pokazuje historia, z obu 'modeli' wyrastali WIELCY ludzie. Wszystko
    > sie moze zdarzyc...

    Tylko Ci wielcy ludzie nie przesiadywali bez ruchu po wiele godzin dziennie
    przed komputerem bedąc jeszcze dziećmi. Michał w wieku 30 lat będzie miał
    nieodwracalne zmiany w kregosłupie szyjnym i lędźwiowym, czyli praktycznie
    zostanie kaleką.

    Wiesiek

  • 37. Data: 2002-03-14 08:47:34
    Od: "KrissKross" <k...@p...onet.pl>

    misman wrote:

    > Ty to jakis straszny pistolet musisz byc, jesli wszystkiego potrafisz sie

    PISTOLET - to idzie do stopki :)))

> [...]
    > znac sie na wszystkim. Albo zatracisz sie w swojej pracy, aby w wieku
    > trzydziestu lat byc wrakiem czlowieka, ktory nie zrobi o wlasnych silach,
    > bez zadyszki kilkuset metrow, a najdluzszym odcinikem do przejscia bedzie
    [...ciach...]
    > obiektowe i zaawansowane funkcje kompilatorow wszelakich. I zapewniam cie,
    > ze nikogo twoja wiedza niespecjalnie bedzie ineteresowac na towarzyskich
    > spotkaniach. Ale - jak to w zyciu bywa - wybor nalezy do ciebie,
    > powodzenia. I pamietaj, ze bedziesz musial byc konsekwentnym w swoich
    > wyborach, zycia nie da sie cofnac.. niestety.

    Dokladnie, swiete slowa. Zycie to nie tylko praca. Praca to cos co sie
    robi przez 8 godzin po to, żeby się dobrze czuć i bawic przez pozostale
    16. Zycie to jeszcze rodzina, zona, maz, dzieci, rodzice. I niestety,
    trzeba wybierac. Na WSZYSTKO czasu nie starcza, ani sil.
    No ale dopoki sie zyje pod oslona rodzicow to sie ma takie wyobrazenie o
    swiecie jak kolega prezentuje. Powodzenia zycze.

    Pozdrawiam
    Pawel

    PS. I wierszyk:

    Bog dal nam Paryz, Wenecje i zegary art. deco.
    Dal nam poziomki, zamglone swity za oknem kawiarni,
    dal nam Tomasza Manna oraz Prousta,
    a takze wrzosowiska Irlandii oraz wymyslil bilard,
    nastolatki i tysiac innych rzeczy takich jak wodospady,
    "Boska Komedia", fajki, wiersze Rilkego,
    ulice wysadzane platanami na poludniu,
    amerykanskie samochody z lat czterdziestych,
    pióra Mont Blanc, przewodnik po Grenadzie oraz cognac,
    gin i whisky, tequille i bordeaux...
    Dal nam amerykanskie samochody z lat czterdziestych,
    spojrzenia przebudzonych dzieci, entuzjazm psich ogonów
    witajacych nas za kazdym razem tak samo wiernie,
    pokazal nam Wielki Kanion i wschody slonca,
    nauczyl wachac kwiaty i kobiety...
    A to wszytsko nie po to przeciez, zebym siedzial w pracy
    po 12 godzin jak jakis za przeproszeniem chuj.

  • 38. Data: 2002-03-14 08:50:33
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    Wiesław Wronowicz wrote:

> [...]
    > nieodwracalne zmiany w kregosłupie szyjnym i lędźwiowym, czyli praktycznie

    A to jest pewne. Dlatego zycze mu powodzenia, a przede wszystkim
    zdrowia.

    Pawel

  • 39. Data: 2002-03-14 08:54:06
    Od: Pawel Hadam <P...@c...pl>

    "Zdzisław" wrote:

    > Oderwij się na chwilę od kompa. Rozglądnij dokoła, a odpowiedź sam
    > znajdziesz.
    > Jakoś nie widzę bogatych pasjonatów.
    > Prędzej niedouczonych z układami.
    > Przemyśl to stukając w kalwiaturkę kompa.

    Dokladnie, ja tez sie pod tym podpisuje.
    Wiedza to nie wszystko.
    Powiem wiecej: "Produkt to nie wszystko" - trzeba miec produkt, ktory
    ktos chce kupic i jeszcze do tego umiec go sprzedac.

    Pawel

  • 40. Data: 2002-03-14 08:58:37
    Od: Wiesław Wronowicz <w...@p...com>

    Tomek Ret-Sat napisał:

    >No to podobnie obstawiamy :)

    Jesli to Spider to odradzam. Platnosc za m-c styczen dostane, moze, w
    polowie kwietnia :(
    Mnie przynajmniej niestac na taka prace [wolontariat?].
    Szczerze odradzam.

    pozdrawiam
    gryz0N