PracaGrupypl.praca.dyskusje › Duze renomowane firmy w Krakowie i Malopolsce

  • 1. Data: 2002-11-14 23:18:46
    Temat: Duze renomowane firmy w Krakowie i Malopolsce
    Od: "Leszek.Pawlisz" <l...@p...pl>

    Szanowni Grupowicze

    Mialem opublikowac liste duzych i renomowanych firm dzialajacych
    na terenie Krakowa i okolic, ale niestety do publikacji nie dojdzie,
    poniewaz nie otrzymalem ani jednego konkretnego maila w tej sprawie.
    Co wiecej: zostalem pomowiony o wykorzystywanie grupy do wlasnych
    celow od czego jestem daleki. Chcialem po prostu zebrac pewne informacje
    pomocne przy szukaniu pracy i podzielic sie nimi na p.r.k. oraz p.p.d.

    Na pomowienia nie odpowiadam, poniewaz sa bezpodstawne i niepowazne,
    poza tym nie mam w zwyczaju schodzic ponizej pewnego poziomu kultury.

    --
    pozdrowienia
    Leszek Pawlisz, Krakow