PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przygarni (K) ROBKA!!!

  • 1. Data: 2002-11-15 07:11:06
    Temat: Przygarni (K) ROBKA!!!
    Od: "Robert" <b...@N...gazeta.pl>

    Temat zartobliwy ale sprawa powazna.
    A mianowicie szukam pracy w stolicy.Mam male doswiadczenie i jestem studentem
    zaocznym (4 rok).
    Studiuje INFORMATYKE (spec.systemy informatyczne) i interesuje mnie praca w
    tym kierunku.Obecnie pracuje na umowe o dzielo.
    Interesuje sie bazami danych (SQL,ORACLE),Sieci komputerowe (Win 2000
    Server),znam podstawy C.
    Prośbe swą kieruje do ludzi mogacych mi pomóc czytaj ludzi znajacych "prawo
    szwagra" ;-)
    Ze swojej strony moge zapewnic iz jestem czlowiekiem odpowiedzialnym,
    ambitnym,chcacym poszerzac swoja wiedze.
    Prosze o to na forum poniewaz przekonuje sie kazdego dnia iz znalezienie
    pracy bez kontaktów jest bliskie zeru.Ja takowych nie posiadam niestety.
    Dziekuje za powazne listy i PROPOZYCJE.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2002-11-15 08:41:52
    Temat: Re: Przygarni (K) ROBKA!!!
    Od: "sroczka" <s...@i...pl>

    PLAGIATOR OT CO!!!

    ;>

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2002-11-15 08:55:23
    Od: "Andree" <a...@p...onet.pl>

    Sroki i Robki won na pl.praca.szukana!!!

  • 4. Data: 2002-11-17 18:33:04
    Od: "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>

    Użytkownik "Robert" <b...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Dziekuje za powazne listy i PROPOZYCJE.

    Chlopie jestesmy w Polsce, tu nie ma propozycji...

    --
    t*o*m*a*i*
    ------