PracaGrupypl.praca.dyskusjeDrugie pytanko praktyczne :) › Re: Drugie pytanko praktyczne :)
    From: "@miki" <z...@c...sz_ab_fcnz>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Drugie pytanko praktyczne :)
    Date: Wed, 10 Mar 2004 09:01:02 +0100

    Osobiście
    > treści
    >
    > Zawsze pisze w naglowku CV albo List motywacyjny albo Portfolio. Dzial
    kadr
    > moze i po formie wie co to jest, ale dobry zwyczaj nakazuje optrywac
    > naglowkami swoje pisemka.
    >
    > Kania
    A czy w liście do przyjaciólki piszesz w nagłówku, że to jest list?
    Nagłówek w CV jak najbardziej wskazany, co do listu motywacyjnego mam
    wątpliwości. Gdzie to napiszesz?Pomiędzy swoim adresem a treścią? Ja
    osobiście nie pisałem nigdy że to LM, może dział kadr był w miarę
    inteligentny. Proponuję zajrzeć na strony z gotowymi listami i podpatrzeć
    jak to wygląda.
    Dodam tylko, że na żadnym liście motywacyjnym pisanym po angielsku takiej
    wstawki nie widziałem. BTW skoro chcesz pisać dwie wersje (pol i ang) to
    niech to naprawdę będzie ujednolicone (więc tego nagłówka nie wstawiaj)
    Pozdrawiam.
    Michal