PracaGrupypl.praca.dyskusjeDrinks Unlimited › Re: Drinks Unlimited
    From: "Rybka w sieci" <r...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Drinks Unlimited
    Date: Tue, 27 Aug 2002 18:32:32 +0200

    Użytkownik "jerzu" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:p3ukmugs360vn8eh1ufvgc0ghaci4pn36p@4ax.com...
    : On Mon, 26 Aug 2002 20:47:32 +0200, "Rybka w sieci"
    :
    : Jakie produkty? Napoje energetyczne - coś w stylu RedBull`a. Nazywa
    : się to XL (plus pochodne).
    : Jak się pracuje? Nie wiem. Byłem na rozmowie kwalifikacyjnej gdzie
    : dowiedziałem się że mam za małe doświadczenie w branży napojów. To że
    : mam takie a nie inne wynikało z CV - ale jak widać osoba zajmująca się
    : rekrutacją nie przeczytała _dokładnie_ aplikacji. Żenada.

    W ogłoszeniu podany był adres na Jana Pawła II w Warszawie ale podobno
    faktyczna siedziba firmy, a więc i miejsce potencjalnej pracy, to Marki.
    Wiesz coś o tym? Gdzie zaprosili Cię na tę rozmowę? I jeszcze jedno - czy
    "przesłuchiwał" Cie Amerykanin-szef czy ktoś z działu HR?

    Pozdro ;->
    Coco