PracaGrupypl.praca.dyskusjeDowcipnisie czy naciągacze ?! › Dowcipnisie czy naciągacze ?!
  • Data: 2002-04-24 17:43:29
    Temat: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
    Od: "Eratio" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Moi mili .

    Właśnie dzisiaj byłam na rozmowie w sprawie wyjazdu za granicę w charakterze
    au pair (opiekunka do dziecka). Przez telefon dowiedziałam się, że jest to
    kurs językowy i dodatkowo praca. Umówiłam się na spotkanie. Oczywiście
    obecne tam Panie były bardzo miłe i poleciły mi wypisać aplikację -
    oczywiście po angielsku. Poradziłam sobie z tym całkiem poprawnie. Potem
    była rozmowa w czasie której dowiedziałam się, że muszę ponieść koszty rzędu
    3 tyś złotych. Ok. To było jeszcze do zniesienia. Za chwilę Pani powiedziała
    , że porozmawiamy sobie po angielsku. Miałam z tym kłopot, gdyż uczyłam się
    angielskiego zaledwie 3 lata i to w czasie studiów i chciałam jechać na ten
    kurs językowy właśnie aby nauczyć się języka. Ta przemiła Pani powiedziała
    mi że żeby wyjechać na ten kurs językowy to muszę znać perfekcyjnie język
    :-) No i co Wy na to ? Przecież to kpina. Jeżeli znałaby język to
    pojechałaby za granicę do pracy (takiej poważniejszej i za lepszą kasę).

    Pozdrowienia . Eratio.