PracaGrupypl.praca.dyskusjeDowcipnisie czy naciągacze ?! › Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
  • Data: 2002-04-26 07:54:11
    Temat: Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
    Od: " leszek" <s...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Eratio <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    > To właśnie była jedna z tych firm, które zajmują się wysyłaniem młodych pań
    > do pracy w charakterze au pari. Warunkiem było nieukończone 26 lat. Ale

    Z tego co wiem, to w takiej pracy (jako opiekunki do dziecka) dostaje się
    utrzymanie plus jakieś kieszonkowe. Nie zarabia się tutaj jakiś wielkich
    pieniędzy i nie o to chodzi. Mozna nauczyć się dobrze języka i zobaczyć jak
    żyją ludzie w innych krajach. Ważne jest to, że jest to pobyt legalny, jest
    się ubezpieczonym itp. W niektórych programach jest także prawo do 2
    tygodniowego urlopu plus jakieś dodatkowe pieniądze na zwiedzanie.

    Trzeba jednak pamiętać, że dla ludzi z drugiej strony jest to także okazja do
    pozyskania taniej siły roboczej i to jest druga strona medalu. Poniewaz jest
    to jednak pobyt legalny, to nie mogą zmuszać do robienia czegoś więcej, niż
    jest się zobowiązanym.

    Oczywiście trudno to nazwać normalną pracę, jeśli ktoś szuka pracy, to nie
    tutaj.