PracaGrupypl.praca.dyskusjeDowcipnisie czy naciągacze ?! › Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
  • Data: 2002-04-26 19:00:43
    Temat: Re: Dowcipnisie czy naciągacze ?!
    Od: "Jag" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Eratio" <e...@p...onet.pl> napisał

    : Te 3 tyś. to miało być - $400 kaucja - podobno zwrotna , $40- opłata
    wizowa
    : i $295 - opłata za ich fatygę.
    : A z tą kaucją to było tak, że to miało być jakieś tam zabezpieczenie dla
    : rodziny w Stanach (u której miałam pracować) ale nie bardzo wiem co to za
    : zabezpieczenie i przed czym. Poza tym mieli mi to zwrócić pod koniec
    pobytu.
    : Też mam wrażenie że to jakieś oszustwo !

    Powtarzam z naciskiem - to są oszuści. Znam osobiście ofiary tego rodzaju
    oszustów. Wizę możesz sobie sama opłacić, a kaucja to niby za co? Co do ich
    fatygi, to płaci im twój pracodawca. Nie daj się oszukać, zerwij z nimi
    rozmowy.

    --
    Jag