PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dostyć dziwny sposób rekrutacji

  • 11. Data: 2005-01-27 21:16:46
    Temat: Re: Dostyć dziwny sposób rekrutacji
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 27 Jan 2005 22:02:49 +0100, karol kluska <a...@o...pl> napisał:

    > ;-) czytales kolego orytinalnego posta? ;-) jak sobie wyobrazasz, ze w
    > prasie od razu mowili kto na ktora? hm...
    >
    > no tak - moze napisali w ogloszeniu, ze ci na A to o 8:00, na B o 9:00
    > ;-)

    Ale mowia, jesli sie w ogloszeniu jest podany numer telefonu.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 12. Data: 2005-01-27 22:03:16
    Od: karol kluska <a...@o...pl>

    On Thu, 27 Jan 2005 22:16:46 +0100, krzysztofsf
    <k...@p...gazeta.pl> wrote:

    >Ale mowia, jesli sie w ogloszeniu jest podany numer telefonu.

    no - teraz wyszlo, ze to ja nie pamietam posta oryginalnego - ale
    doszukalem sie - nie ma tam mowy o zadnym telefonie - tylko, ze trzeba
    "jutro" sie zglosic osobiscie w sidzibie... no ale ja tego ogloszenia
    nie widzialem - moze faktycznie jest telefon ;-)

    powodzenia w kazdym razie dla tych, ktorzy juz sobie kolejke zajmuja
    ;-)

  • 13. Data: 2005-01-27 23:30:52
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    rut; <ctajm3$r04$1@atlantis.news.tpi.pl> :

    > Może to się wydawać dziwne, ale wstępna selekcja na podstawie - powiedzmy-
    > jakości papieru użytego do sporządzenia podania jest dziwniejsza, a zdarza
    > się niestety...

    Tylko mz. to mały odsetek rekrutacji opiera się na kryterium papieru -
    swego czasu [na początku mojego szukania pracy] wysyłałem na trochę
    grubszym i z lekki odcieniem szarości - takie coś na specjalne okazje,
    choć nie walące po oczach kolorami [producent Geographics - Executive
    class - parchment white A4 90gr/m^2] - 40 sztuk i zero odzewu.

    Flyer

  • 14. Data: 2005-01-28 09:28:03
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    > powodzenia w kazdym razie dla tych, ktorzy juz sobie kolejke zajmuja
    > ;-)

    Macie racje, przemyslalam sprawe i stwierdzilam, ze jednak nie pójde na ta
    pseudo rekrutacje. Cholernie dziwne wydaje mi sie to, ze od 9 - 14 robia
    sped ew. pracowników - a szukaja pracowników dzialu sprzedazy i marketingu
    (wiec pewnie zakamuflowany przeds. hnadlowy) oraz osobe do sekretariatu.
    Nie nie.. jakis pic na wode. :)
    Btw: to ogloszenie to Hurtownie Elektrotechniczne AKKOP...

  • 15. Data: 2005-01-28 19:38:34
    Od: karol kluska <a...@o...pl>

    On Fri, 28 Jan 2005 09:28:03 GMT, "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    wrote:

> [...]
    >Nie nie.. jakis pic na wode. :)
    >Btw: to ogloszenie to Hurtownie Elektrotechniczne AKKOP...

    no - ja tam z ciekawosci chcialbym wiedziec co z tego wyszlo - moze na
    jedna godzine wszystkich zaprosili do jakiejs duzej sali i pranie
    muzgu typu amway czy cos ;-)

  • 16. Data: 2005-01-29 08:31:55
    Od: "Shady" <s...@p...nospam.fm>

    Byłam na takim prani w Agorze i nie, dziękuje za więcej :)

  • 17. Data: 2005-02-01 19:08:22
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Shady" <s...@p...nospam.fm> napisał w wiadomości

    > Mieliście kiedyś do czynienia z
    > taką rekrutacją?

    Nie.
    Firma która szuka pracowników powinna przede wszystkim najpierw przeszukać
    ogłoszenia pt. "Szukam pracy" i zaprosić do siebie potencjalnych kandydatów,
    ewentualnie wyczesać net w poszukiwaniu takiej np. strony: http://7nach.com
    ewentualnie w portalach pracy ogłasza się wiele wartościowych ludzi.

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    kw1618[WALSPAM]@interia[WALSPAM].pl < wytnij co nie co gdy będziesz pisać
    http://zycz.3mam.net/