PracaGrupypl.praca.dyskusjeDostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową › Dostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową
    From: "Shady" <s...@p...nospam.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Dostalam prace! - Pytanie o pensje podstawową
    Date: Thu, 19 May 2005 13:51:16 +0200

    W koncu! Po 5 miesiącach udało się! :D Tyle Was tutaj nudziłam, tyle razy
    "płakałam" w klawiature, az sie udało :)
    W euforii nie jestem bo stanowisko nie do konca to co mi sie marzy, no ale
    praca jest, w koncu nie bede umierac w domu z nudów, a i prace jak cos
    zawsze zmienic mozna.
    Natomiast mam do Was pytanie ktore mnie straszliwie nurtuje.

    Na I etapie rozmowy podałam kwote X za ktora jestem w stanie u nich
    pracowac. Oczywiscie kwota ta byla lekko zanizona (o 200 zl) od tej ktora
    faktycznie mi sie marzyla, bo z balam sie ze 5 mies. szukam pracy to moze ja
    podaje za wysokie wymagania finansowe skoro nigdzie mnie nie przyjmuja. WIec
    zeszlam z ta pensja. I pan dzwoniac dzis do mnie powiedzial ze tyle dostane.
    Czy sa w takiej sytuacji mam jakiekolwiek szanse na podbicie o te 200 zl tej
    kwoty? Czy niestety sama sobie ukręciłam bata na siebie...
    Nie no pieniadze ok, ale ...no wlasnie. Ale.