PracaGrupypl.praca.dyskusje › Proszę o rade, opinie

  • 1. Data: 2003-08-01 10:12:04
    Temat: Proszę o rade, opinie
    Od: "JMS" <s...@w...pl>

    Dostalem propozycje pracy w Gimnazjum - nauczyciel informatyki (posiadam
    wyzsze wyksztalcenie w zakresie elektroniki i informatyki). Material
    dydaktyczny to pestka, podejscie do dzieci posiadam (lubie dzieci). Pensja
    podstawowa 900 brutto, zdobycie uprawnien pedagogicznych ponoc zasponsoruje
    mi szkola. Aha bezrobocie w mojej 50 tysiecznej miejscowosci ogromne. Poza
    opinia na ten temat moze ktos mi podpowie gdzie i jak najszybciej zdobyc
    takowe uprawnienia ?
    Za wszystkie rady serdecznie dziekuje.

    JMS

  • 2. Data: 2003-08-01 15:03:42
    Temat: Re: Proszę o rade, opinie
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > Poza
    > opinia na ten temat moze ktos mi podpowie gdzie i jak najszybciej zdobyc
    > takowe uprawnienia ?

    nie podałeś skąd jesteś. Gdzie można zdobyć uprawnienia to powinien
    podpowiedzieć dyrektor szokły, gdyby nie wiedział - niech kręci do
    Kuratorium najbliższego.

    W chwili obecnej mam przerwę ale jestem na takim Kursie Pedagogicznym,
    uprawniającym absolwenta do prowadzenia zajęć. Jest to 270 godzin z czego
    bodajże 30 godzin praktyk. pracując w szkole praktyki masz "z głowy". Kosz
    (przynajmniej w Trójmieście) 1450 zł. Czas trwania zależy od częstotliwości
    spotkać. W moim przypadku - niepełne 2 semestry.

    Tomek

  • 3. Data: 2003-08-01 16:52:36
    Od: "JMS" <s...@w...pl>

    > nie podałeś skąd jesteś. Gdzie można zdobyć uprawnienia to powinien
    > podpowiedzieć dyrektor szokły, gdyby nie wiedział - niech kręci do
    > Kuratorium najbliższego.

    W rachube wchodzi Lublin lub Warszawa, a dyrektor nic wiecej nie wie.

> [...]
    > (przynajmniej w Trójmieście) 1450 zł. Czas trwania zależy od
    częstotliwości
    > spotkać. W moim przypadku - niepełne 2 semestry.

    1450 za semestr czy dwa, jaka instytucja prowadzi taki kurs, moze maja file
    w Lublinie lub Warszawie i wlasnie zalezy mi najwyzej na 2-och semestrach.

    JMS

  • 4. Data: 2003-08-01 23:13:47
    Od: "sajmon_templer" <f...@p...onet.pl>

    > 1450 za semestr czy dwa, jaka instytucja prowadzi taki kurs, moze maja
    file
    > w Lublinie lub Warszawie i wlasnie zalezy mi najwyzej na 2-och semestrach.

    1450 za cały kurs. A czy jest przeprowadzany w czasie 1 semestru czy dwóch
    zależy od uczestników (dwa sem to normalny tok weekendowy). Ja jestem w
    http://www.oswiata-lingwista.edu.pl/

    Tobie będzie blizej tu http://www.lingwista.lublin.pl/

    TSS

  • 5. Data: 2003-08-02 10:49:15
    Od: "JMS" <s...@w...pl>

> [...]
    > zależy od uczestników (dwa sem to normalny tok weekendowy). Ja jestem w

    Bardzo Ci dziekuje za info, ten pierwszy adres mi bardziej pomogl, wiem
    wiecej na ten temat niz do tej pory. Natomiast drugi nie zawiera informacji
    na temat kursu pedagogicznego dla nauczycieli, ale i tak do nich zadzwonie.
    Powodzenia w pracy zawodowej i zyciu prywatnym.

    JMS

  • 6. Data: 2003-08-09 13:33:11
    Temat: Odp: Proszę o rade, opinie
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik JMS <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bgg535$399$...@n...lublin.pl...
    Zajrzyj też na pl.soc.edukacja
    do archiwum - tam temat wałkowany dość często. Jest też paru
    przytomnych ludzi uczących czegoś podobnego - i chętnie pomagają, więc
    warto.
    pozdrowionka
    zairazki