PracaGrupypl.praca.dyskusjeDoradca Finansowy ING-czy ktoś może miał z tym styczność › Re: Doradca Finansowy ING-czy ktoś może miał z tym styczność
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Doradca Finansowy ING-czy ktoś może miał z tym styczność
    Date: Sat, 13 Sep 2003 11:21:19 +0200

    Użytkownik "Hayan" <h...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:bjskje$ivg$1@tkdami.news.tkdami.net...
    > witam. bylem juz nawet na szkoleniu dla doradcy finansowego ING i okazalo
    > sie ze wszystko jest b.fajnie ale chodzi tu przede wszystkim o sprzedaz
    > ubezpieczen.....tzn. inne produkty tez sa ale bardzo marginalnie
    > potraktowane ......Doradca rozliczany jest z podpisanych polis....mnie to
    > osobiscie nie bawi...pozdrawiam .Hayan
    Produkty inne niz ubezpieczenia sluza do nawiazania kontaktu z klientem.
    Poniewaz ludzie po uslyszeniu ubezpieczenie rzucaja wrecz sluchawka, agenci
    zaczynaja teraz rozmowy od tanich kredytow, kart, kont w bankach. Sprzedaz
    tych produktow nie interesuje TU, posrednicza w nich jedynie aby zwiekszyc
    szanse sprzedazy swoich polis. W moim krotkim flircie z ubezpieczeniami,na
    szkoleniach okreslalismy to "wezmie pan kredyt, zeby miec pieniadze na
    wykupienie naszej polisy";).
    Przy okazji TU wyczulam na specyficzne okreslenia stosowane przy werbowaniu
    agentow. W Allianz agitowano tzw "stałą" ktora agent na okresie wstepnym
    mial otrzymywac co miesiac i ktora akurat pokrywala koszty zus przy
    zalozonej obowiazkowo DG. Dopiero pozniej wyplynelo, ze ta "stala" jest
    wyplacana wylacznie jesli jest zrealizowany zalozony plan sprzedazy i tak
    naprawde jest to dodatkowa premia gwarantowana.

    --
    pzdr. Krzysztof

    ## Szczecin - popracowalbym juz sobie gdzies:##
    ##CV## http://kch.spec.pl ##