PracaGrupypl.praca.dyskusje › Działalność gospodarcza

  • 1. Data: 2003-09-11 13:54:28
    Temat: Działalność gospodarcza
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Mam założoną działalność gospodarczą.Czy istnieje jakiś sposób aby wydatki
    ponoszone na samochód (paliwo i inne) wrzucić w koszty działalności firmy
    jeżeli właścicielem samochodu jest mój ojciec a samochód jest rejestrowany
    jako osobowy?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-09-11 14:04:57
    Temat: Re: Działalność gospodarcza
    Od: "Agania" <a...@t...pl>

    trzeba spisac umowę pomiędzy właścicielem a Tobą, najlepiej najmu z jakimś
    niedużym czynszem i wtedy mozesz wrzucać w koszty. Mozna tez umowę
    uzyczenia, ale wtedy będziesz musiał płacic od tego podatek, bo będzie to
    traktowane jako przychód. Więc zdecydowanie lepiej najem
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-09-11 14:28:57
    Od: "Konrad Inglot" <k...@N...gazeta.pl>

    Agania <a...@t...pl> napisał(a):

    > traktowane jako przychód. Więc zdecydowanie lepiej najem

    Nie najmu tylko dzierżawy. Zresztą nawet jeśli spiszecie umowę najmu będzie
    ona traktowana jak umowa dzierżawy.

    pzdr
    konlin